Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

MANASWANI SAHOO

Children Others

4.3  

MANASWANI SAHOO

Children Others

ବୃକ୍ଷ ର ମହତ୍ବ

ବୃକ୍ଷ ର ମହତ୍ବ

1 min
242


ଗଛକୁ ସୁନ୍ଦର ସବୁଜ ପତର,

                             ଫୁଲ ରୁ ମିଳଇ ସୁଗନ୍ଧି ଅତର ।

ଗଛରୁ ମିଳଇ କାଠ,ଅମ୍ଳଜାନ,

                            ଜୀବ ଜଗତେ ହୃତପିଣ୍ଡ ସମାନ ।


ବୃକ୍ଷ ଦେଇଥାଏ ଫୁଲ,ଫଳ,ମୂଳ

                          ତାକୁ ଖାଇ ଆମେ ହୁଅନ୍ତି ସବଳ ।

ବହୁତ ଜିନିଷ ଜଙ୍ଗଲୁ ମିଳଇ ,

                          ଜଙ୍ଗଲ ଯୋଗୁଁ ହିଁ ବରଷା ହୁଅଇ । 


ମାଟିର ସୁରକ୍ଷା ବୃକ୍ଷ ଯୋଗୁଁ ହୁଏ,

                             ଧରାବକ୍ଷେ ସବୁଜିମା ଭରିଦିଏ ।

କୁଫଳ ମିଳେ ବନ କରିଲେ ନଷ୍ଟ ,

                         ଜଙ୍ଗଲ ବିନା ଆମେ ବଞ୍ଚିବା କଷ୍ଟ ।


ରକ୍ଷା କରେ ସିଏ ଆମ ପରିବେଶ ,

                         ସବୁରି ମୁଖରେ ଫୁଟାଏ ଯେ ହସ ।

ବୃକ୍ଷ ରୋପଣ ଏକ ମହତ୍ତ କାମ,

                          ପରିବେଶ ବଞ୍ଚାଅ ନହୋଇ ବାମ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Children