Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Debadatta Mishra

Inspirational

5.0  

Debadatta Mishra

Inspirational

ବୋଉ

ବୋଉ

1 min
288


ବୋଉ ।

ରାତି ନ ପାହୁଣୁ

ଫଜେରା ନ ଫାଟୁଣୁ

କେଡ଼େ ସୁନ୍ଦର ଭାବେ ଗଢ଼ିସାରିଲୁଣି

ତୋ ଚାରି ପାଖର ପୃଥିବୀକୁ ।


ଗତକାଲିର ଧୂଳି ଓ ଅଳିଆ ସବୁ

ଚାଲିଗଲେଣି ତୋ ସ୍ପର୍ଶରେ

ଗୋବର ପାଣିରେ ପବିତ୍ର ହେଲାଣି

ଘର ଚାରିପାଖ , ଦାଣ୍ଡ ଦୁଆର ।


ଆଉ କିଛି ସମୟ ପରେ ହିଁ

ତୁ ଯିବୁ ଠାକୁରଘରକୁ

ଓଂ ଜୟ ଜଗନ୍ନାଥ ସ୍ୱାମୀ କହି

କାଳିଆର ଜୟଗାନ କରି

ନିଜ ପିଲାମାନଙ୍କ ପାଇଁ

ମାଗିନେବୁ ଶୁଭକାମନା

ଆଶୀର୍ବାଦ ସବୁକୁ ।


ତୋ ବିନା

ଆଉ କିଏ ଗଢ଼ିପାରେ ଯେ

ସ୍ୱପ୍ନବିଭୋର ପୃଥିବୀଟେ ଆମ ପାଇଁ

ଆଉ କିଏ

ଚାଲିବା ଶିଖାଏ ଯେ ହାତଧରି ।

ନ ଖାଇଲେ

ଆଉ କିଏ ଗଢ଼ିପାରେ କାହାଣୀଟେ

ହେଇ ଆସିଲାଣି ଫୁଲଶୁଙ୍ଗା ବା'ଜୀ

ନେଇଯିବ ତା ମୁଣାରେ ଭରି ।


ତୋ ପଣତ ବଡ଼ଦେଉଳର ନେତ,

ଲକ୍ଷେ ମିଦାସ୍ ର କୁହୁକ ତୋ ସ୍ପର୍ଶ,

ତୋ ଆଖି ଆଶାର ଆକାଶ ।

ତୁ ତ ସବୁବେଳେ ତୁ

ଆଉ କାହା ସହିତ

କାହିଁକି ତଉଲିବି ଯେ !


ତୋ ପାଇଁ ଦେଖିହୁଏ

ସ୍ୱପ୍ନର ଦିଗ୍ ବଳୟକୁ ,

ଲାଗେ ଯେମିତି ମାପିହେବ

ଆକାଶର ବିଶାଳତା ,

ସମୁଦ୍ରର ଗଭୀରତାକୁ ।


ଦୁନିଆର ଯେତେସବୁ ଅସାଧ୍ୟତା

ତା ଉପରେ

ମୋ ପାରିଲାପଣର ବିଜୟ

ସବୁକିଛି ତୋ ପାଇଁ ।

ବୋଉ ।

ଦେବଦତ୍ତ ମିଶ୍ର


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational