Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

ଇଂ ଶୁଭ୍ରାଂଶୁ କୁମାର ବେହେରା

Abstract

3  

ଇଂ ଶୁଭ୍ରାଂଶୁ କୁମାର ବେହେରା

Abstract

ବୋଝ

ବୋଝ

1 min
180


ସେ ବି ତ ଜନ୍ମିତ ସନ୍ତାନ ,

ସେ ବି ତ ରହିଥାଏ

ମା'ର ଗର୍ଭରେ ଦଶ ମାସ ଦଶ ଦିନ ।


ଏ କି ମାନସିକ ଅସ୍ଥିରତା ,

ସେ କାଳେ ପୋଷିବନି

ବାର୍ଦ୍ଧକ୍ୟରେ ଦେବନାହିଁ ଚିତା ।


ହଁ ଇଏ ସତ୍ୟ ସମାଜରେ ,

ଶବଟା ପାଇବନି କାନ୍ଧଟିଏ

ସବୁ ଖେଳ ସରି ଗଲା ପରେ ।


ଇଏ ବି ତ ଥାଏ ଚେତନାରେ ,

ରଖିବନି ଏ ବଂଶକୁ 

ବିଭା ହୋଇ ଚାଲିଗଲା ପରେ ।


ଅବା ଆଉ କିଛି ସ୍ଵାର୍ଥ ଥାଏ

ଚେତନାରେ ପର ଘର ଯିବ 

ସେଥିପାଇଁ ଆଜନ୍ମରୁ ବୋଝ ଲାଗୁଥାଏ ।



Rate this content
Log in