Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

#all in one adii

Abstract

3  

#all in one adii

Abstract

ବଳାତ୍କାର

ବଳାତ୍କାର

1 min
182


ନା ନିଦ ନା ଭୋକ

ନା ସୁଖ ନା ଆନନ୍ଦ

ମିଳେଇ ଯାଇଛି ସବୁ

ସମୟର କରାଳ ସ୍ରୋତରେ

ତାହାର , ଯିଏ ଶିକାରୀର ଶିକାର।

ଦାନବୀୟ ଆନନ୍ଦ

ଆସୁରୀ ପିପାସା

ଦୁର୍ବାର ବାସନା ଚରିତାର୍ଥର

ମର୍ମନ୍ତୁଦ ରୂପ-ବଳାତ୍କାର।

ସବୁ ସରିଯିବାର

ସବୁ ହଜିଯିବାର,ଅସୀମ ଯନ୍ତ୍ରଣା

କେତେ ଧୋଇବ ଦୁଃଖ ଲୁହର ବନ୍ୟା

ବଞ୍ଚିକରି ବି ମରିଯିବା 

ଆଉ

ମରିକରି ବି ବଞ୍ଚିବାର

ଅକଥନୀୟ କ୍କେଶ

ଏ ଦୁଃଖ ତ ମୃତ୍ୟୁଠୁ ବଳି

ବନ୍ଦ କରିଦିଏ ବଞ୍ଚିବାର ରାସ୍ତା

ଇଏତ ମରଣର ଉପନାମ ବୋଧେ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract