Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Sagar Kumar Parida

Inspirational

4.0  

Sagar Kumar Parida

Inspirational

ବିଜୟୀ ଭାରତ

ବିଜୟୀ ଭାରତ

1 min
54


ବିଜୟ ତ୍ରିରଙ୍ଗା ଉଡାଇବା ବିଶ୍ୱେ 

      ଭାରତୀୟ ଆମେ ଭାରତୀୟ,

ବିଶ୍ୱଗୁରୁ ଆମେ ହେବାରେ ନିଶ୍ଚୟ

     ଶୁଭିବ ଭାରତ ଜୟ ଜୟ ।।(ଘୋଷା)


ଅଂହିସା ମନ୍ତ୍ରର ଉଦଭଵ ଏ ଦେଶୁ 

      ବିଶ୍ୱକୁ ଦେଇଛୁ ଆମେ ବୁଦ୍ଧ,

ଲାଗିଲେ ସାଥିରେ ଛାଡ଼ିବୁନି କାରେ

      ହୋଇଯାଉ ପଛେ ମହାଯୁଦ୍ଧ ।

ଲକ୍ଷ ଲକ୍ଷ ବୀର ଭକ୍ତିର ସଂଗୀତ

      ଭାରତ ମାତାକି ଜୟ ଜୟ।।(୧)


 ଗଙ୍ଗା ଯମୁନାର ପବିତ୍ର ନଦୀର 

       ଧାରା ପ୍ରବାହିତ ଯେଉଁ ଭୂଇଁ,

ମୋହନ ଯେଉଁଠି ଫିରିଙ୍ଗି ଶାସନ

      ଅନ୍ତକଲେ ସ୍ୱାଧୀନତା ପାଇଁ ।

ଲକ୍ଷ ଲକ୍ଷ ବୀର ପ୍ରାଣବଳୀ ଦେଲେ

     ମରଣେ ନଥିଲା କାରଭୟ ।।(୨)


ମଙ୍ଗଳ ଗ୍ରହରେ ଯାନ ପେଶି ଅଛୁ

     ରାଫେଲ ବିମାନ ଆମ ଗର୍ବ,

ବିଭିନ୍ନତା ମଧ୍ୟେ ଏକତା ବିରାଜେ

      ମହାଭାରତୀୟ ସଉରଭ ।

ଯେ ଦେଶରେ ଜନ୍ମି ସୁବାଷ କହିଲେ

     ରକ୍ତ ଦିଅ ମୋତେ ରକ୍ତ ଦିଅ ।।(୩)


ସ୍ୱାଧୀନତା ସିନା ପାଇଅଛୁ ଆମେ

      ଶତ୍ରୁ ଆଜି ଉଭା ଚଉପାଶେ,

ବୁଦ୍ଧି କଉଶଳେ ଏକତାର ବଳେ

      ଦମନ କରିବା ଦୃଢ ହସ୍ତେ ।

ଦେଶର ଗୌରବମାନ ବଢ଼ାଇବା

      କରିଣ ତାହାଙ୍କୁ ପରାଜୟ ।।(୪)



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational