Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Bharati Bhusan

Inspirational

3.6  

Bharati Bhusan

Inspirational

ବିଘ୍ନ ବିନାଶନପ୍ରଭୁ ଗଜାନନ

ବିଘ୍ନ ବିନାଶନପ୍ରଭୁ ଗଜାନନ

1 min
311


ବିଘ୍ନ ବିନାଶନ ପ୍ରଭୁ ଗଜାନନ

ବିଘ୍ନରାଜ ବିଘ୍ନ ବିନାଶ କାରଣ

ବିଧୁର ଜୀବନେ ଆସ ବାରେ କ୍ଷଣେ

ବିନତ ଭାବନା କରୁଛି ଘେନ

     ଆହେ ଅଗ୍ରପୂଜ୍ୟ ଗଜାନନ

ବିଘ୍ନ ନାଶ କରି ସଂହାରିବ ଅରି

     ତବ ପାଦେ ନିବେଦନ ।

ଘନ ନୀଳ କାନ୍ତି ବଦନେ ପ୍ରଶାନ୍ତି

ଘୋଟିଲାଣି ପ୍ରଭୁ ଜୀବନେ ଦୁଃସ୍ଥିତି

ଘାଟ ଜଗିବାକୁ ବାଟ ଦେଖେଇବ

ଘୁମନ୍ତ ମୁଦ୍ରାରେ ନରଖି ଧ୍ୟାନ

      ଆହେ ଆଗ୍ରପୂଜ୍ୟ ଗଜାନନ

ଘନରବ ସ୍ୱନେ ଆସ ମର୍ତ୍ତ୍ୟ ଧାମେ

      ଏତିକି ଯେ ନିବେଦନ ।

ଜ୍ଞାନଦାତା ବୁଦ୍ଧିଦାତା ସିଦ୍ଧିଦାତା

ସର୍ବକାର୍ଯ୍ୟେ ଆଦ୍ୟେ ତୁମେ ଯେ ଗ୍ରହୀତା

ପୁଷ୍ପମାଲ୍ୟ ପୁଷ୍ପାଞ୍ଜଳି କର ଘେନା

ନୈବେଦ୍ୟ ହୃଦରୁ କର ବହନ

      ଆହେ ଅଗ୍ରପୂଜ୍ୟ ଗଜାନନ

ପାର୍ବତୀ ନନ୍ଦନ ଘେନାକର ଦାନ

      ଶରଣ ତବ ଚରଣ ।

ଏକଦନ୍ତ ଗଜାନନ ମୁଖ ଶୋଭା

ପ୍ରଜ୍ଞାଦୀପ୍ତ ଭାବ ଝଟକୁଛି ଆଭା

ଗଭାରେ କିରିଟ ହସ୍ତରେ ଲେଖନୀ

ପୋଥି ହସ୍ତେ ସଦା ଶୋଭା ବର୍ଦ୍ଧନ

     ଆହେ ଅଗ୍ରପୂଜ୍ୟ ଗଜାନନ

ଲେଖନୀ ମୁନରେ କପାଳେ ଲିଖନ

     ଆଶିଷ ରେ ଦିବ୍ୟଜ୍ଞାନ ।

ମୂଷିକ ବାହନେ ଧରାବତରଣ

ସନ୍ଥ ପାଳି ଦୁଷ୍ଟ କର ବିଦାରଣ

କାମନା ରହିତ ହୃଦୟରେ ପ୍ରୀତ

ମଧୁର ଭାଷରେ ଯେ ଆଲିଙ୍ଗନ

     ଆହେ ଅଗ୍ରପୂଜ୍ୟ ଗଜାନନ

ବନ୍ଦନା କରୁଛି ଭକ୍ତି ପୁଷ୍ପାର୍ପିତେ

     ବିଘ୍ନରାଜ ଗଜାନନ ।

ସମର୍ପି ଦେବାକୁ ନୈବେଦ୍ୟ ଆଧାରେ

 କପିତ୍ ଥ ଜମ୍ବୁ ଫଳ ସାର ବାରେ

ଶ୍ରୀ ଫଳ ହସ୍ତରେ ଅଛି ଶରଧାରେ

ତୋଳିନିଅ ପ୍ରଭୁ ହେବି ମୁଁ ଧନ୍ୟ

    ଆହେ ଅଗ୍ରପୂଜ୍ୟ ଗଜାନନ

ଅଜ୍ଞାନ ଅନ୍ଧକାର ଦୂର କର

    ଚରଣେ ପଶେ ଶରଣ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational