Priyadarsini Das.PriYa❤️

Tragedy

3  

Priyadarsini Das.PriYa❤️

Tragedy

ବିବାହ

ବିବାହ

1 min
321



ଇଚ୍ଛା ଥିଲା ,

କିଛି ତୋର 

କିଛି ମୋର ଇଚ୍ଛା ....


ସେ ଇଚ୍ଛା ଥିଲା 

ତୋ କଣ୍ଢେଇ ସହ

ମୋ କଣ୍ଢେଇର 

ବିବାହ .......।



କେବେ ତୁ ତୋ କଣ୍ଢେଇକୁ 

ବର ସଜେଇ ଦେଉ ,

କେବେ ...

ମୁଁ ସଜେଇ ଦିଏ ମୋ କଣ୍ଢେଇକୁ

କନିଆଁ ......।


ଭାବନା ଭିତରେ 

ସଜା ହୁଏ ଫୁଲ ହାର ,

ସଜ ହୁଏ ବେଦୀ 

ସଜ ହୁଏ ହୋମ କୁଣ୍ଡ ....।



ଆଉ କିଛି ସମୟ ପରେ 

ମାଡି ଆସେ ବର୍ଷା ,

ଧୋଇ ଯାଏ ସବୁ ଭାବନା ,

ଧୋଇ ଯାଏ 

ତୋର ମୋର କଣ୍ଢେଇର ବାହାଘର ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Tragedy