Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Sahadev Behera

Abstract

2  

Sahadev Behera

Abstract

ЁЯМ╣рмнрнВрм▓рм┐рммрм╛рмирм┐ ЁЯМ╣

ЁЯМ╣рмнрнВрм▓рм┐рммрм╛рмирм┐ ЁЯМ╣

1 min
356


рмпрнЗ рмжрнЗрм╢рнЗ рмЧрмЩрнНрмЧрм╛ рмпрморнБрмирм╛рм░ рмзрм╛рм░

     рм╕рм┐рмЮрнНрмЪрмЗ рмкрммрм┐рмдрнНрм░ рмирнАрм░

рм╕рнЗрм╣рм┐ рморм╛рмЯрм┐ рморм╛ рмХрнЛрм│рм░рнЗ рмЬрмирмо

     рм╣рнЛрмЗрмЫрмирнНрмдрм┐ рмХрнЗрмдрнЗ рммрнАрм░

рморм╕рнНрмдрмХрм░рнЗ рм╢рнЛрмнрнЗ рмдрнБрмЩрнНрмЧ рм╣рм┐рмормЧрм┐рм░рм┐

      рм╕рнБрм╖рморм╛рм░рнЗ рмнрм░рм╛ рм╢рм┐рм░

рмкрммрм┐рмдрнНрм░ рмЬрм│рм░рнЗ  рмЪрм░рмг рмзрнБрмЕрмЗ

      рморм╣рнЛрмжрмзрм┐ рмирм┐рмдрм┐ рмпрм╛рм░

рмХрнЗрмдрнЗ рморнБрмирм┐ рмЛрм╖рм┐ рм╕рм╛рмзрмирм╛рм░рнЗ рммрнНрм░рмдрнА

      рмжрнЗрмЗрмЫрмирнНрмдрм┐ рмирнВрмЖ рм░рм╛рм╣рм╛

рмЬрмЧрмд рмХрм▓рнНрнЯрм╛рмг рморм╛рмирмм рм╣рм┐рмдрм░рнЗ

      рм╣рнЛрмЗрмЕрмЫрм┐ рм╕рмжрм╛ рм╕рм╛рм╣рм╛

рмкрнНрм░рмдрм┐рмЯрм┐ рм░рнЗрмгрнБрм░рнЗ рмУрмБрмХрм╛рм░ рм╢рммрмж

       рм╢рнБрмнрмЗ рм╕рм╛рм░рм╛ рмнрнВрммрми

рмХрнЛрмг рмЕрмирнБрмХрнЛрмгрнЗ рм╕рморнАрм░ рмдрм░рмЩрнНрмЧ

       рмХрм░рнБрмЕрмЫрм┐ рмЬрнЯрмЧрм╛рми

рморм╛рмЖ рмкрм░рм┐ рм╕рнНрмирнЗрм╣ рмЖрмжрм░ рмкрм░рм╢рнЗ

       рмдрнЛрм╖рмЗ рмормирмХрнБ рмЬрм╛рмгрм┐

рмЕрмнрм╛рмм рмХрм╖рмгрнЗ рм░рмЦрнЗрмирм┐ рмХрм╛рм╣рм╛рмХрнБ

       рмпрнЛрмЧрм╛рмП рмЖрм╣рм╛рм░ рмкрнБрмгрм┐

рмХрм│рмХрм╛рм░рмЦрм╛рмирм╛ рмЦрмгрм┐ рмЦрм╛рмжрм╛рмирм░рнЗ

        рм░рмдрнНрми рмЧрм░рнНрмнрм╛ рморнЛ рмЬрмирмирнА

рмдрм╛ рморм╛рми рморм╣рмд рм░рмЦрм┐рммрм╛ рмпрнЗ рмЯрнЗрмХ

        рмП рмХрмерм╛рмХрнВ рмнрнВрм▓рм┐рммрм╛рмирм┐



Rate this content
Log in