Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Niranjan Mishra

Inspirational

4  

Niranjan Mishra

Inspirational

ଭୃଣ ହତ୍ୟା

ଭୃଣ ହତ୍ୟା

1 min
242


ଭୃଣ ହତ୍ୟା ଏକ ମହାପାପ ବୋଲି

ଶାସ୍ତ୍ର ପୁରାଣେ ରହିଛି

ପଢିଛ କି ନାହିଁ ସେ କଥା ଅଲଗା

ଶୁଣିଥିବ କିଛି କିଛି ।


କାହିଁକି କରୁଛ କନ୍ୟା ଭୃଣ ହତ୍ୟା

ସତେ କି ଜଳକା ହେଲ

କନ୍ୟା ରତନର ଗୁଣ ନ ବୁଝିଲ

ଭୃଣରୁ ତାକୁ ମାରିଲ ।


ଆଲୋକ ନ ଦେଖି ଗଲା ତା ଜୀବନ

ତୁମେ ନିଜେ ହତ୍ୟାକାରୀ

ସମାଜ ଆଗରେ ସଜାଇ ହେଉଛ

ତୁମେ ଧର୍ମ ଧ୍ୱଜାଧାରୀ ।


ଗୋଟିଏ ଜୀବନ ଦେଇ କି ପାରିବ

ହାତରେ କି ତୁମ ଅଛି

ଜୀବନ ଦାତା ତ ଜଗତ କରତା

ତୁମେ କିମ୍ପା କାଟ ଗୋଛି ।


ଅସମତା ଆଜି ସମାଜରେ ଦେଖ

କନ୍ୟା ସଂଖ୍ୟା ହୁଏ ହ୍ରାସ

ମାତୃ ଗର୍ଭୁ ଭୃଣ ହତ୍ୟା କରିବାର

ପରିଣାମ ଏ ବିଶେଷ ।


ଅଲଟ୍ରାସାଉଣ୍ଡ କରି ଆଗରୁ ଦେଖୁଛ

କନ୍ୟା ଭୃଣ ଅଛି ବୋଲି

ଜାଣିବା ମାତ୍ରକେ ହତ୍ୟା କରୁଅଛ

ଝିଅ ବୋଝ ହେବ ବୋଲି ।


ଜାଣି କି ପାରୁନ ଝିଅ ବିନା ଏହି

ସଂସାର ରହିବ ନାହିଁ

ଝିଅଟିଏ ଥିଲେ ଘର ସିନା ହସେ

ତା ବିନା ହରଷ କାହିଁ ।


ଏଇ ଦୁନିଆରେ ଝିଅ ସମ କହ

କିଏ ଅଛି ହିତକାରୀ

ଦୁହିତା ବୋଲାଏ ଦି କୁଳର ହିତା

ଭୃଣରୁ ଦେଉଛ ମାରି ।


ଏବେ ମାନ ବୋଲ ଧର୍ମ ଧ୍ୱଜାଧାରୀ

ତେଜ ଏ ପାପ କରମ

ଏଡେ ଅପରାଧ କରୁଛ କାହିଁକି

ନ ବୁଝି ନିଜ ଧରମ ।


ଆସୁ ସଦ୍ ବିଚାର ମନରେ ତୁମର

ଭୃଣ ହତ୍ୟା ମହାପାପ

ନିଜେ ନ କରିବି ଆନେ ନିରୋଧିବି

ତୁଟିବ ମନୁଁ ସନ୍ତାପ ।


Rate this content
Log in