Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Durjyodhan Barik

Inspirational

4.5  

Durjyodhan Barik

Inspirational

ଭୋକ

ଭୋକ

1 min
152



ଉଦରର ଭୋକ କରଇ ଅଥୟ

ଯନ୍ତ୍ରଣାରେ ଭରି ଦିଏ,

ମୁଠେ ଦାନା ପାଇଁ ଏ ମାନବଜାତି

ଅହରହ ଧାଇଁଥାଏ ।


ମନ ଭୋକ କେବେ ହୁଏ ନାହିଁ ଶେଷ

ଯେତେ ମିଳେ ସେତେ ଖୋଜେ,

ଆଶାର ପାହାଡ ଦିନୁଦିନ ବଢେ

ପ୍ରାପ୍ତି ପଥଧାରେ ହଜେ ।


କାମନାର ଭୋକ ହରାଏ ବିବେକ

ଅଜ୍ଞ ହୋଇଯାଏ ଜନ,

ମାନସନମାନ ରହେ ନାହିଁ ଧ୍ୟାନ

ବିଚାର ଶକତି ହୀନ ।


ବିଭୂ କୃପାବଳେ ଭକ୍ତି ଭୋକ ମିଳେ

ମନେ ଭରେ ସୁଖ ଶାନ୍ତି,

ମାନବ ଜନମ ହୋଇଯାଏ ଧନ୍ୟ

ଶ୍ରୀଚରଣେ ସଦା ମତି ।


ସେବା ଭୋକ ଯା'ର ହୄଦୟେ ଜନମେ

ମହାନ ହୁଏ ସେ ଜନ,

ବିଭୁ କୄପାବାରି ପଡିଥାଏ ଝରି

ଜୀବନ ହୁଅଇ ଧନ୍ୟ ।


   


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational