Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Sumitra Nayak

Abstract Inspirational

3  

Sumitra Nayak

Abstract Inspirational

ବହିର ଦୁନିଆ

ବହିର ଦୁନିଆ

1 min
125


ବହିର ଦୁନିଆରେ 

ସମସ୍ତ ଅନୁଭବ ର ସମିଶ୍ରଣ

ଅତିବ ସୁନ୍ଦର ।


ଯେତେବେଳେ ବି

ସେ ଦୁନିଆରେ ମୁଁ ବୁଲେ

ମୋ ମନ ଜାଣି ଗଳ୍ପ 

ମୋ ସମ୍ମୁଖରେ ସ୍ଥଗିତ ଥାଏ ।


କିଛି ହସ ତ କିଛି କାନ୍ଦ

କିଛି ପୁଣି ଅଟ୍ଟହାସ୍ୟ

ଆଉ ପୁଣି ରୋମାଞ୍ଚକ ଭରା ।


ସମସ୍ତ ପ୍ରକାର ଅନୁଭବ କଣ

ଆଉ କେଉଁଠୁ ପାଇବ

ଯାହା ସେହି ତୁମ କୁ

ବହିର ଦୁନିଆରୁ ମିଳେ ।


ନାହିଁ ତ ଅପୂର୍ବ ଭାବାତ୍ମକ 

ବାସ୍ତବ ତା ର ଛିଟା

ଆଉ କେଉଁ ଠୁଁ ଭି

ପ୍ରାପ୍ତ ହେବ ।


ଯାହା ସେହି କିଛି ଅପୂର୍ବ 

ଭାବ ଅନୁଭବ 

ଏଇ କିଛି ବହି ରୁ 

ପ୍ରାପ୍ତ ହୋଇ ଯାଏ ।


ମିଥ୍ୟା ହେବ ନାହିଁ ଏହା କହିବା 

ବହି ମୋର ପରମ ମିତ୍ର

ନିର୍ଯ୍ୟାତନା ର ଅନ୍ତରଙ୍ଗ ବନ୍ଧୁ 

ଦୁଃଖ ସମୟରେ ଭାବର ବିଳାପ ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract