Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Prakash Majhi

Inspirational

4.5  

Prakash Majhi

Inspirational

ଭଗ୍ନ ଆଶା

ଭଗ୍ନ ଆଶା

1 min
244


ଅତୀତର ମୋର ସ୍ମୃତି ରୋମନ୍ଥନ

କେବେଠୁ ଯାଇଛି ଶୋଇ,

ଭଙ୍ଗା ସବାରୀରେ ବର୍ତ୍ତମାନ ମୋର

ମସ୍ତକ ଦେଇଛି ନଇଁ ।


ଭବିଷ୍ୟତ ପଥ ଅନ୍ଧାର ସମାଧି

ଦିିଏ ହାଡ଼ମାଂସ ପୋତି,

ନବୀନ ସୁନ୍ଦର ସୂର୍ଯ୍ୟ ଆଲୋକିତ

ମୁଁ ଭାଷାହୀନ ଜ୍ୟୋତି ।


ପ୍ରତିଟି ଜୀବନ ଧୂୂଳିିିପୂୂୂର୍ଣ୍ଣ ବିନ୍ଦୁ

ଜୀବନ ଯାଉଛି ଜଳି,

ଦେହ ଯାଯାବର ଆଶା କ୍ଷଣସ୍ଥାୟୀ

ଅଦିନେ ଭଉଁରୀ ଭଳି ।


ନାନା ଜାତି ରଙ୍ଗ ଭେଜାଲ ହେଲେଣି

କିିିଏ ବା କାହାକୁ ଚିହ୍ନେ,

ଏ ବାଟରେ ଗଲେ ସେ ବାଟ କହୁଛି

କାହିଁ ତୁ ତ ପଡୁନୁ ମନେ ।


ବଞ୍ଚିବା ମରିବା ଏକା ପରିିି ଲାଗେ

ନାହିଁ ଆଉ ବୁୁୁ୍ଦ୍ଧିିିଜ୍ଞାନ,

ଏ କୋଳର ଢେଉ ସେ କୋଳ ଛୁଉଁନି

ଦୁୁଃଖେ ଶୋଏ ମନଜହ୍ନ ।


ସରସ ସୁନ୍ଦର ଭାବ ଲୀଳାମୟ

ଭାବନା ପାଉନି ପ୍ରେମ,

ନିିିରବତା ଦେଖେ ଭୟଙ୍କର ରୂପ

ମୁୁୁଣ୍ଡପିଟେ ଧରା ଧାମ ।


ନିିିୟମ ଶୃଙ୍ଖଳ ସ୍ମୃୃୃତି ରୀତିନୀତି

ସମସ୍ତଙ୍କୁ ଥାଏ ଜଣା,

ସ୍ୱାର୍ଥ ପିଇଯାଏ ସହସ୍ର କାରଣ

ବାଘ ମୁହେଁ ହୋଇ ଟଣା ।


ନାଲିବତୀ ଅଟେ ବିପଦ ସଙ୍କେତ

ସବୁଜ ଅଟଇ ଶାନ୍ତି,

ସବୁ ଜାଣି ଏଠି ନ ଜାଣିଲା ପରି

ଓଲଟି କରନ୍ତି ବାନ୍ତି ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational