Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

BULU BEHERA

Classics Children

2.9  

BULU BEHERA

Classics Children

ଭାରତ ମାତାର ସ୍ୱାଧୀନତା ସଂଗ୍ରାମୀ

ଭାରତ ମାତାର ସ୍ୱାଧୀନତା ସଂଗ୍ରାମୀ

1 min
184



ଏ  ମାଟି  ଆମର               ଜନମ  ଭୂମି


       ଏ ମାଟି ଆମର  ମାଆ,


ଏ ମାଟି କୋଳରେ              ଜନମ  ହୋଇ


       ରଖି ଯାଇଛନ୍ତି  ନାଆଁ |



ସେହିମାନେ ହେଲେ            ଗାନ୍ଧୀ, ନେହେରୁ



       ଗୋପବନ୍ଧୁ  ଓ   ସୁଭାଷ,




ଲାଲ -ବାଲ -ପାଲ            ସର୍ଦ୍ଧlର  ଭାଇ 



       ସୁରେନ୍ଦ୍ର, ମଧୁ ଓ ଘୋଷ l






ତାଙ୍କରି  ଆପ୍ରାଣ            ଉଦଯୋଗରେ



    ଏ  ଦେଶ  ହେଲା  ସ୍ୱାଧୀନ,



କେତେ ଲାଠି ମାଡ          ଫାଶୀ ପାଇଣ



     ଦେଲେ  ନିଜର  ଜୀବନ l



ଅନ୍ୟମାନେ ହେଲେ           ମଙ୍ଗଳ ପାଣ୍ଡେ



       ଖୁଦି,  ଲକ୍ଷ୍ମଣ  ନାଇକ,



ଜୟୀ  ରାଜଗୁରୁ             ଭଗତ,  ଦାମ



       ଯେତେକ  ଜନ ନାୟକ |





କେତେ କେତେ ନାରୀ         ଆନ୍ଦୋଳନର



      ନେଇଥିଲେ  ଯେ  ନେତୃତ୍ୱ,



ନିଜ  ଜୀବନକୁ             ଉତ୍ସର୍ଗ କରି



      ରଖିଯାଇଛନ୍ତି    ସୁମହତ୍ୱ |



ସେମାନେ ହୋଇଲେ         ଝାନସୀ ରାଣୀ



      ନାଇଡ଼ୁ,  ବିଦ୍ୟୁତ  ଦେବୀ,



କୁନ୍ତଳା କୁମାରୀ            ଆନିବେଶାନ୍ତ



      ସାରଳା  ଓ ରମା ଦେବୀ |




       



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Classics