Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Kalandi pal

Inspirational

4  

Kalandi pal

Inspirational

ЁЯМ╣рмнрм╛рм░рм┐ рм╕рнБрмЖрмж ЁЯМ╣

ЁЯМ╣рмнрм╛рм░рм┐ рм╕рнБрмЖрмж ЁЯМ╣

1 min
493


рморм╛рмЯрм┐ рмХрнЛрмврнБрмЖрм░рнЗ рмдрнЛрм░ рморм╣рм╛рмкрнНрм░рм╕рм╛рмж

 рмнрм╛рм░рм┐ рм╕рнБрмЖрмжрм░рнЗ рмЬрмЧрм╛ рмнрм╛рм░рм┐ рм╕рнБрмЖрмж ред


рм▓рмХрнНрм╖рнНрморнА рм╣рм╛рмд рм░рмирнНрмзрм╛ рммрнЛрм▓рм┐ рмкрм╛рмЕ рмЖрмирмирнНрмж

рм╖рм╛рмарм┐рмП рмкрмЙрмЯрм┐ рмнрнБрмЮрнНрмЬ рмкрм░рморм╛рмирмирнНрмж

рмЖрмирмирнНрмж рммрмЬрм╛рм░ рмЦрнЛрм▓рм┐ рммрм┐рмХрнБрмЫ рмнрм╛рмд

рмдрнБрмгрнНрмбрнЗ рммрм╛рмЬрм┐ рмЧрм▓рнЗ рмерм░рнЗ рм╕рнЗрм╣рм┐ рм╕рнБрмЖрмж

рморми рм╕рмжрм╛ рмЪрм╛рм╣рнБрмБ рмерм╛рмП рмдрнЛ рморм╣рм╛ рмкрнНрм░рм╕рм╛рмж ред


рмХрм╛рмирм┐рмХрм╛, рммрмЧрмбрм╝рм╛ рмЕрмирнНрми, рмЦрнЗрмЪрнБрмбрм╝рм┐ рмдрнЛрм░

рмдрм╛ рм╕рмЩрнНрмЧрнЗ рммрм╣рм│ рмбрм╛рм▓рм┐ рм╕рм╛рмзрм╛ рморм╣рнБрм░

рммрнЗрм╕рм░, рмормзрнБрм░рнБрмЪрм┐ рмЦрмЯрм╛рм░ рм╕рнБрмЖрмж

рми рммрм╛рмврм┐ рмЦрм╛рмЗрммрм╛рм░рнЗ рмХрнЗрмдрнЗ рмпрнЗ рмЖрмирмирнНрмж

рмЖрмирмирнНрмж рммрмЬрм╛рм░рнЗ рмдрнЛрм░ рморм╣рм╛ рмкрнНрм░рм╕рм╛рмж ред


рмЫрмкрми рмнрнЛрмЧрм░рнЗ рмдрнЛрм░ рм╢рнБрмЦрм┐рм▓рм╛ рмнрнЛрмЧ

рмжрнЗрмЦрм┐рмжрнЗрм▓рнЗ рмормирнЗ рмЖрм╕рнЗ рмнрм╛рм░рм┐ рм╕рм░рм╛рмЧ

рмЦрмЬрм╛, рмХрм╛рмХрм░рм╛, рм▓рмбрм╝рнБ, рмЬрмЧрмирнНрмирм╛рме рммрм▓рнНрм▓рмн

рмЦрнБрм░рнБрморм╛, рмормЧрмЬ рм▓рмбрм╝рнБ, рмЧрмЬрм╛рм░ рм╕рнБрмЖрмж

рмпрм┐рмП рмЪрм╛рмЦрм┐рмЫрм┐рм░рнЗ рмЬрмЧрм╛ рми рмкрм╛рмП рмнрнЗрмж ред


Rate this content
Log in

More oriya poem from Kalandi pal

Similar oriya poem from Inspirational