ବାସି ତୋରାଣି
ବାସି ତୋରାଣି
ଆସ ମୋର କାଳିଆ କାହ୍ନା
ତୋରାଣି ବଢିଛି
ଦାସିଆ ନନା
ଆସ ମୋର କାଳିଆ କାହ୍ନା ।
ଖରା ଫୁଟି ଦେହ ଗରମ
ପଖାଳଟା ହେବ ଉତ୍ତମ
ଆହା !
ଶୁଖିଲା ଲଙ୍କାକୁ ପଞ୍ଚୁ ଫୁଟଣର
ଚଉଦିଗ ଖେଳେ ମହକ ବାସ୍ନା
ଆସ ମୋର .......
ତୁମେ ପରା ଗଉଡ଼ ପୁଅ
ତୁମ ଘରେ କ୍ଷୀରର ସୁଅ
ତା ଠାରୁ ନିଆରା ମୋ ବାସି ତୋରାଣି
ଗରିବ ମନରୁ ଲିଭାଏ ତୃଷ୍ଣା ।
ଆସ ମୋର .......
ଶ୍ରୀକ୍ଷେତ୍ରର ଦହି ପଖାଳ
ଭକତଙ୍କ ଆଶା ପ୍ରବଳ
ଥରେ କି ଭୁଞ୍ଜିଲ ମୋ ଘରଣୀ ହାତେ
ସେଥିରେ ବୋଳିଛି ଚାନ୍ଦିନୀ ଜ୍ୟୋତ୍ସ୍ନା ।
ଆସ ମୋର ......