Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Nayak Akshaya raazhasti

Drama

3  

Nayak Akshaya raazhasti

Drama

ଅସୁରକ୍ଷିତ ପରୀ

ଅସୁରକ୍ଷିତ ପରୀ

1 min
170


ଅସୁରକ୍ଷିତ ପରି ଖୋଜେ ସାହାରା

ଲାଉଡଙ୍କ ପରି

କିନ୍ତୁ ନିଷ୍ଠୁର ହୁଏ ସମୟ

ଦେଇ ଦୁଃଖ କିଆରି କିଆରି ।

କେତେଦିନ ନିର୍ଯାତିତ ହେବ ଏଇପରି?

ଅନ୍ତରେ ଠୁଳ ଶକ୍ତି

ସୁକ୍ଷ୍ମ ରୂପ ଧରି

ନିଶ୍ଚେ ହାରିବ କାମୁକ

ହୃଦେ ଜାଗ ଶ୍ରୀ ଶକ୍ତି ଲହରୀ ।

ଦେଖୁନା କି କୁନି ବିଲେଇ ର ହିଂସ୍ର ରୂପ ଦେଖି ଆକ୍ରମଣ କାରୀ ଛାତି ଯାଏ ଥରି

ଆଉ ତୁମେ କର ସମ ଆକ୍ରମଣ ସେଇପରି

ଏ ମାଟିରେ ଜନ୍ମ ହେଲେ ଦିନେନା ଯିବା ସର୍ବେ ମରି

ତ.. ଭୀରୁତା ହୋଇ ବଂଚିବା କିପରି??

ଜାଗି ଓଠ ଜାଗି ଉଠ ଯୁଗନାରୀ

ନାଶିବକୁ କାମୁକତାର ମଇଁଷି ଅଇରୀ ।



Rate this content
Log in