Smaranika Bahinipati

Tragedy

3  

Smaranika Bahinipati

Tragedy

ଅଶ୍ରୁଳ ଶ୍ରଦ୍ଧାଞ୍ଜଳି ନନା

ଅଶ୍ରୁଳ ଶ୍ରଦ୍ଧାଞ୍ଜଳି ନନା

1 min
360


 


 ନନା ଥିଲେ ଦିନେ ଆମ ଗହଣରେ ।।

 ହସ ଖୁସି ର ପସରା ମେଲୀ...

 ନିଶ୍ଚିନ୍ତର ହୋଈ ଦିନ କାଟୁ ଥିଲୁ ଆମେ ।।(୨)

 ନନା ଚାଲିଗଲେ ଅଫେରା ରାଇଜେ 

 ଦୁଃଖ ଲୁହ ଭରା ପସରା ଖୋଲି ।।

 ଚିତ୍ତରଞ୍ଜନ ଯେ ନାମ ପାଇଥିଲେ ..

 ଓଡ଼ିଶା ର ପ୍ରାଣ ଥିଲେ ।।

 କଟକ ଜିଲ୍ଲାର ତରଡିଙ୍ଗି ଗ୍ରାମେ ଜନ୍ମ ଲାଭ କରିଥିଲେ ।।

 ଅଭାବ ଯୁଗରେ ବହୁ କଷ୍ଟ ସହି ...।

 ନିଜକୁ ଗଢି ଉଠିଲେ  ।।

 ଓଡ଼ିଶା ପାଇଁ ଗର୍ବ ଗୌରବ ଅର୍ଜି 

 ଵିଶିଷ୍ଟ ବିଖ୍ୟାତ ପ୍ରତିଷ୍ଠିତ ବିଚାରପତିର ...।

 ପଦବୀ ସେ ପାଇଥିଲେ ।।(୨)

 ସମାଜର ଆଇନ ପରାମର୍ଶ ଦାତା ଥିଲେ ।।

 ପରିବେଶ , ବନଖଣ୍ଡ , ବନ୍ୟଜନ୍ତୁ

 ତତ୍ତ୍ଵ।ବଧ ସହ ସମାଜସେବୀ ସେ ଥିଲେ ।।

 ଲେଖୁ ଥିଲେ ଏଠୀ କଥା ସରିବନି

 ଅବଦାନ ତାଙ୍କ ଏତେ ।।

 ଆକର୍ଷିତ ରୂପ ହସ ମିଠା କଥା ରେ 

 ସଭିଙ୍କୁ ସେ ଆଦରି ଥିଲେ ।।

 ରାଜ୍ୟର ହିତରେ ମନପ୍ରାଣ ଦେଇ

 ଲୋକଙ୍କ ହୃଦୟ କୁ ସେ ଜିତିଥିଲେ ।।

 ବିଭିନ୍ନ ଜିଲ୍ଲାରେ ପଦବୀରେ ଥାଇ

 ଅନେକ ଲୋକଙ୍କୁ ଶୁପଥ ସେ ଦେଖେଇ ଥିଲେ ।।

 କେତେ ଖୁସି ମନେ ଯାଇ ଥିଲେ ଏବେ

 ବିଦେଶ ଗସ୍ତରେ ପରା  ।।

 କିଏ ଜାଣି ଥିଲା ଅକାଳ ବିୟୋଗ ଚାହିଁ ବସିଥିଲା

 ଫେରି ବେନି ଆଉ କେବେ ।।

 ଫେରିଥିଲେ ସେ ଖୁସିରେ ଛାତି କୁ କୁଣ୍ଡେମୋଟ

 କରିଥାନ୍ତେ ।।

 ସାଙ୍ଗ ସାଥି ପରିବାର ମେଳେ ଆନନ୍ଦ ଉଲ୍ଲାସେ

 ଉପହାର ଦେଇ ଦିନ ବାକି କାଟି ଥାନ୍ତେ।।

 ଦିନ ବାକି କାଟି ଥାନ୍ତେ ।।(୨)

 ଧାରା ଶ୍ରାବଣ ରେ ଧରା ପୁଷ୍ଟେ ଆସି  ।

 ଧାରା ଶ୍ରାବଣ ହିଁ ଈହଧାମ ଛାଡି ଗଲେ  ।। 

 ଧର୍ମପତ୍ନୀ ସହ ଦୁଇ ପୁଅ, ଦୁଇ ବୋହୂ  ।।

 ତିନି ଝିଅ, ଦୁଇ ଜ୍ବାଇଁ, ଦୁଇ ନାତୁଣୀ ଓ ଏକମାତ୍ର ନାତିକୁ

 ଏକା କରି ଦେଇ ଆରପୁରେ ଚାଲିଗଲେ ନନା ଆପଣ

 ଆରପୁରେ ଚାଲିଗଲେ  ।।(୨)


ଶ୍ରଦ୍ଧାଞ୍ଜଳି ଅର୍ପଣ କର ହେ ନନା ।।

ହୃଦୟ ରୁ ତୋଳି ଦେଉଛି  ।।(୨)

 ଅମର ଆତ୍ମା କୁ ସଦଗତି ମିଳୁ 

 ବୈକୁଣ୍ଠ ରେ ପ୍ରାପ୍ତି ହେଉ ହେ ନନା ।।

 ଏତିକି କାମନା କରୁଛି  ।।

 ଏତିକି କାମନା କରୁଛି ।।(୨)

                ଇତି ଆପଣଙ୍କ ,

       ସ୍ନେହ ଓ ଆଦର ର ସାନ ବୋହୁ

          ସ୍ମରଣିକା ଓରୋଫ ପୂର୍ବା ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Tragedy