Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Anjana Naik,Deogarh

Inspirational

4.0  

Anjana Naik,Deogarh

Inspirational

ଅପରିଚ଼ିତ ସମୟ

ଅପରିଚ଼ିତ ସମୟ

1 min
194



ପିଲା ବେଳ ଯାଇ ଯେମିତି 

ଦୁଷ୍ଟାମି ବେଳ ଆସିଥିଲା

ସେଇ ଢଙ୍ଗର ଚ଼ପଳାମିକୁ

ଗୁଗୁଚିଆ କଣ୍ଟା 

ସେନେହ ବୋଳି ଲଗାମ ସ୍ୱରୁପ 

ମୁଁ ପନ୍ଧିଥିବା କପଡ଼ାରେ 

ଫୋଡ଼ି ହୋଇ ବାଟ ଓଗାଳୁଥିଲେ ।।


ପ୍ରଜାପତି ସାଙ୍ଗରେ ଉଡ଼ି ଉଡ଼ି

ସ୍ୱପ୍ନ ସବୁକୁ ସାଉଁଟି ନିଜ ଓଢ଼ଣିର 

କାନିରେ ଗଣ୍ଠି ଦେଇଥିଲି

ଷୋହଳ ସତର ବୟସରେ 

ଫଗୁଣର ସବୁ ରଙ୍ଗ  

ମୋ ଦେହରେ ବୋଳି ହୋଇ

ମନକୁ ରଙ୍ଗେଇ ଦେଇଥିଲି

ଯମୁନାର ଜୁଆରିଆ ବନ୍ୟାରେ

ହଜିଯାଇଥିଲି ଅପରିଚ଼ିତ ସ୍ୱପ୍ନ ସହିତ ।।


ଯେବେ ଅଜାଣତରେ

ଅପରିଚିତ ନାଆଁଟିଏ ହୃଦୟରେ 

ସ୍ପନ୍ଦନ ବଢ଼େଇ ଦେଇ

ହେଇଯାଇଥିଲା ଅତି ନିଜର 

ସମସ୍ତଙ୍କ ଅଜାଣତରେ 

ମୋ ହୃଦୟର ଅଙ୍କୁରିତ ପ୍ରେମ ଚ଼ାରାଟି 

ମହାଦ୍ରୁମ ହୋଇ ଯାଇଥିଲା  

ତାର ଉଷ୍ମତାରେ

ମୋ ମନର ଅସୁମାରି ଭାବନାଗୁଡ଼ିକ

ପରିଚୟ ହେବା ପାଇଁ 

ରାତିରେ ସତେକି ଦଂଶନ କରୁଥିଲେ ।। 


ଠିକ ସେମିତି ଏଇ ପରିପକ୍ୱ ବୟସରେ 

କିଛି ସମୟର ଅବହାୱାରେ

ପୁରା ବଦଳି ଯାଇଛି ଆମ ଭାବନା

ସ୍ୱପ୍ନ ନୁହେଁ ବାସ୍ତବତା ହିଁ ଜୀବନ ପରିଚ଼ୟ ହିଁ

ଆମ ପରିବାରର 

ଆବଶ୍ୟକତା ପୁରଣ କରୁ କରୁ 

ବନ୍ଧୁ ବାନ୍ଧବମାନଙ୍କ ଗହଣରେ

କର୍ମମୟ ଜୀବନ ଜଞ୍ଜାଳରେ 

ସେଇ ପିଲା ଦିନର ଅଭୁଲା ସ୍ମୃତି ସବୁ

ଏବେ ଅପରିଚ଼ିତ ପରି ଲାଗନ୍ତି ।।


କେବେ କେମିତି ମନେ ପଡ଼େ ଯଦି

ଅତୀତର

ସେଇ ଚ଼ପଳାମି/ ଯୌବନର ଭାବନା 

ନିଜ ପାଖାପାଖି ଥିବା ସ୍ମୃତି ସବୁ 

ମୋ ହୃଦୟରୁ ଆଖି ଯାଏଁ

ଜଳଜଳ ହୋଇ ଝଲସି ଉଠନ୍ତି 

ବୁକୁରେ ଫୁଲି ଯାଉଥିବା କୋହ

ଆଖିରେ ଲୁହହୋଇ ଜକେଇଲା ବେଳେ

ଜହ୍ନ ତାରା ଦେଖି ବାଆଁରେଇ 

ମନର ଆବେଗକୁ 

କଳ୍ପନାର ଆରପାରି ହୃଦୟରେ 

ଯାକି ଯୁକି କୃତ୍ରିମ ହସ ଟିକକ 

ଓଠରେ ଝଲସି ଉଠେ

ପରିଚୟହୀନ ସମୟ ସବୁ

ଚ଼ିହ୍ନା ପରିଚୟ ହୋଇ 

ମୋ ସହିତ ବୟସର ରାଜପଥରେ 

ହାତଛନ୍ଦି ଆଗକୁ ବଢ଼ି ଚ଼ାଲନ୍ତି ।।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational