Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Niranjan Mishra

Inspirational

3  

Niranjan Mishra

Inspirational

ବୟସର ଆୟୁଷ

ବୟସର ଆୟୁଷ

1 min
176


ବୟସ ବଢିଲେ ଆୟୁଷ କମଇ 

ଚିରନ୍ତନ ଏଇ ରୀତି ।

ଆୟୁଷ ବଢିଲେ ବୟସ ବଢଇ 

ବସି ଭାବ ଦିନ ରାତି ।୧।


ଯେତିକି ଯେତିକି ବୟସ ବଢୁଛି 

କମୁଛି ତା ଆୟୁଷରୁ ।

ନିର୍ଦ୍ଧାରିତ ଥିଲା ଯେତିକି ଆୟୁଷ 

କମିଲା କିଛି ତହିଁରୁ ।୨।


କେତେ ବର୍ଷ ହେଲା ବୟସ ତୁମର

ଯଦି କେହି ପଚାରୁଛି ।

ମୋତେ ଆସି ହେଲା ପଞ୍ଚଷଠି ବର୍ଷ 

ଉତ୍ତର କେହି ଦେଉଛି ।୩।


ପଞ୍ଚଷଠି ବର୍ଷ ବୟସ ତାଙ୍କର

ଆୟୁଷରୁ କମିଗଲା ।

ସେକଥାଟି ସିଏ ନ କହି କହିଲେ 

ପଞ୍ଚଷଠି ମୋତେ ହେଲା ।୪।


ଭିନ୍ନ ଭିନ୍ନ ରୂପେ କାଳ ବସିଅଛି

କରୁଛି ଆୟୁ ହରଣ ।

ଆୟୁଷ ନଥିଲେ ନ ଛାଡେ କାହାକୁ 

କରେ ଦେହ ଅବସାନ । ୫।


ପଞ୍ଚଷଠି ବର୍ଷ ବୟସ ଯାହାର 

ପଞ୍ଚଷଠି ବର୍ଷ ଆୟୁ ।

ଗଲାଣି ତାହାର ସେତିକି ବୟସ 

ଆଉ ଯାହା ଅଛି ଥାଉ ।୬।


ଦଣ୍ଡ ଦିନ ମାସ ବର୍ଷ ହୋଇ ଆମ

ଆୟୁଷ ହେଉଛି କ୍ଷୟ ।

କେତେ ବୟସ ଆଉ ବା ରହିଅଛି 

କିଏ ସେ କହିବ କହ ।୭।


ଆୟୁଷ କମୁଛି ବୟସ ବଢୁଛି 

ଆୟୁଷର ସୀମା ରେଖା ।

ଅତିକ୍ରମ କରି ନ ପାରେ ବୟସ 

ଉଭୟେ ହୁଅନ୍ତି ସଖା ।୮।


ଆୟୁଷ ସରିଲେ ଜୀବନ ନାଟକ

ଅନ୍ତ ହୁଅଇ ଆମର ।

କମି କମି ଯାଇ ଆୟୁଷ ଶେଷରେ 

ବୟସ ହୁଅଇ ସ୍ଥିର ।୯।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational