Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

RajibLochan Panigrahy

Inspirational

3  

RajibLochan Panigrahy

Inspirational

ଗଛ ହିଁ ଭରସା

ଗଛ ହିଁ ଭରସା

1 min
136


ଏବେ ଏବେ ଆରମ୍ଭ

ହୋଇଛି ବର୍ଷା 

ତରୁ ଲତା ଏବେ ଜୀବନ୍ତ 

କୋଇଲି ଗାଉଛି ଗୀତ

କାଉର ଆଉ ଶୁଭୁନି ରାବ

ନବ ପଲ୍ଲଵରେ

ସପ୍ତ ରଙ୍ଗରେ ସବୁ ଗଛ

ରଙ୍ଗୀନ ହୋଇଛି

ନାନା ଜାତି ଫୁଲ ଫୁଟି

ଚାରିଆଡେ ମହକି ଉଠୁଛି

ଆମ୍ବ ନିମ୍ବ ବେଲ ଆଦି

ଗଛ ମାନେ ଉତଫୁଲ୍ଲ ଏଠି l

ହେଲେ ଯାହା ଖାଲି ବର୍ଷା

ହୋଇଲେ ଲଘୁଚାପ 

ସବୁ ଋତୁ ଏବେ ଉଭାନ

ଅନୁଭୂତ ଖାଲି ରୌଦ୍ର ତାପ 

ପ୍ରତ୍ୟୁଷରେ ଶିଶିର ପଡୁଛି l

ଏ ବର୍ଷ ପଡ଼ିଲା ହୁରି

ଶହେ ଏକୋଇଶି ବର୍ଷରେ

ଏତିକି ହୋଇନଥିଲା ତାତି

ସ୍ୱାର୍ଥପର ମଣିଷଟା

ଅବାଧ କାଟୁଛି ଗଛ

ଜଙ୍ଗଲ ହେଲାଣି ପଦା l

ଗଛମାନେ ସହୁଛନ୍ତି

ମଣିଷ ବଢ଼େଇବା ତାତି

ନିଜେ ଜଳି ପ୍ରଦୂଷଣକୁ ରୋକି

ସେମାନେ ରଖୁଛନ୍ତି ଆମକୁ 

ତଥାପି ନ ବୁଝି ଆମେ

ଅନାୟାସ ରେ ସଫା କରୁ ତାଙ୍କୁ l

ବଣ ଜଙ୍ଗଲ କାଟି ସଫା କଲୁ

ପୁଣି ନିଆଁ ଲଗେଇ ମଜା ନେଲୁ

ରାସ୍ତା କଡ ତୋଟା ମାଳ

ଗଛ ସବୁ କଲୁ ସଫା l

ବିକାଶ ନାଁ ବିନାଶିଲୁ ନିଜକୁ

ମହାମାରୀ ବନ୍ୟା ବାତ୍ୟା ମରୁଡି 

ଯେତେ ସବୁ ଦୁର୍ବିପାକରୁ

ବଞ୍ଚନ୍ତି ସେମାନେ ଅମକୁ l

ବଞ୍ଚିବାକୁ ହେଲେ ଆମକୁ

ଲଗାଇବାକୁ ହେବ ଗଛ

ନହେଲେ ପୋକ ମାଛି ପାରି

ମରିବାକୁ ହେବ ମଣିଷ ଜାତିକୁ l

ବିଜ୍ଞାନ ର ଅଗ୍ରଗତି

ବିନାଶ ଆଡକୁ ନେଉଛି ଆମକୁ

ପୃଥିବୀରୁ ସାରିଲାଣି ଅମ୍ଳଜାନ

ସୁନ୍ଦର ପୃଥିବୀକୁ ଧ୍ବଂସ କରି

ଆମେ ଯାଉଛେ ଖୋଜିବାକୁ

ମଙ୍ଗଳ ଓ ଚନ୍ଦ୍ର କୁ l

ସବୁ ବିପତ୍ତିରୁ ରକ୍ଷା ପାଇଁ

ଥିବା ଗଛକୁ ବଞ୍ଚେଇ

ଅଧିକ ଗଛ ଦରକାର ଆମକୁ 

ଜନ ସଂଖ୍ୟା ବୃଦ୍ଧି ବିଜ୍ଞାନର ଗତି

ମୃତ୍ୟୁ ମୁଖକୁ ଠେଲିଛି ଆମକୁ l

ତେଣୁ

ସାମୁହିକ ଭାବେ ଲଗେଇବା ଗଛ

ଏହା ମନେ ପାଇବାକୁ ହେବ

ବରଷା ଦିନରେ ଗ୍ରୀଷମରେ ନୁହଁ

ଏଣୁ ଗଛ ହିଁ ଜୀବନ l



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational