Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Puspanjali Panda

Abstract

2  

Puspanjali Panda

Abstract

ଅନୁତାପ

ଅନୁତାପ

1 min
135


ଜୀବନ ର ଲମ୍ବା ରାସ୍ତାରେ ତମେ

ଆଗକୁ ମାଡ଼ି ଚାଲିଗଲା ପରେ

ଏକଲା ଚାଲି ଶିଖିଲି ।

ପଛ କୁ ଫେରି ଚାହିବାରୁ

ଅନ୍ଧାରର କୁହୁକ ଭର୍ତ୍ତି ମାୟା

ଗୋଡ଼ ଟାଣିଲା

ସବୁ ପଛକୁ ଠେଲି ଆଗକୁ ମାଡି ଚାଲିଲି ।

ଅନେକ ଭୁଲ୍ ର ଅନୁତାପ ନେଇ 

ଶ୍ୱାସ ରୁଦ୍ଧ ହୋଇ ,ବଞ୍ଚି ଶିଖିଲି

ଦୁଃଖ ସବୁ ଲୁହ ହୋଇ ବୋହିଗଲେ

ହାଲକା ଲାଗିଲେ

ମନ ଆଉ ଭାବନା

ତୁମ ସହ କେବେ ଚାଲୁଥିଲି ବୋଲି ଭୁଲିଗଲି ।

ଅନୁତାପ ,ଜୀବନରେ ବଞ୍ଚିବା ଖୋରାକ!

ଏବେଠୁ ଜାଣିଲି ।


Rate this content
Log in