Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

baishnaba meher

Inspirational

3  

baishnaba meher

Inspirational

ଅଛୁଆଁ

ଅଛୁଆଁ

1 min
441


ଅଭିଶପ୍ତ ମୁଁ ନୁହଁ,

ନା' ମୁଁ କଳଙ୍କିତ,

ତଥାପି...

କାହିଁକି...

ଏ ଦୁନିଆ ଆଗରେ ମୁଁ ଘୃଣିତ ।


ଆଜନ୍ମ ନ ନଥିଲି,

ଅଛୁଆଁ ରୋଗାକ୍ରାନ୍ତ,

ତଥାପି...

କାହିଁକି...

ଦୁରେଇଦିଏ ମତେ ଏ ସମାଜ ।


ଭୁଲ୍ ଅବା କାହାର ?

ମୋର ନା' ସମାଜର !

ଜରୁରୀ ମୁହୂର୍ତ୍ତେ...

କରି ପଦଯାତ୍ରା,

ନିସ୍ୱାର୍ଥ ଜନସେବା...

କ'ଣ ଭୁଲ୍ ଥିଲା ?


ମୋ ସେବା ଥିଲା ନିସ୍ୱାର୍ଥ,

ହେଲେ...

ଏ ସମାଜ କାହିଁକି ସ୍ୱାର୍ଥପର ।

ମୁଁ ଆଜି ଠିକ୍ ନଉଛି ନିଶ୍ୱାସ,

ନାହିଁ ଆଉ ଥଣ୍ଡା କି କାଶ,

ଦେହର ଉଷ୍ମତା...

କେବେଠୁ ନରମି ଗଲାଣି,

ତଥାପି...

କାହିଁକି...

ଏ ଦୁନିଆ ଦିଏ କୁଶ୍ଚିତ ଚାହାଣୀ।


ଯୋଉ ସମାଜେ ଥିଲି...

ଅଙ୍ଗାଙ୍ଗୀ ଜଡିତ...

ସୁଖଦୁଃଖ ବାଣ୍ଟୁଥିଲି ମୋର,

କାହିଁକି...

ଦୁରେଇଦିଏ ମୋତେ ଏ ସମାଜ ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational