Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

GAGAN KUMAR DASH

Inspirational

2  

GAGAN KUMAR DASH

Inspirational

ଅଭିନୟ

ଅଭିନୟ

1 min
92


ଅଭିନୟ

*******

କବିଶ୍ରୀ ଗଗନ କୁମାର ଦାଶ

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

"ମାନବ ଦେହ ମର୍ତ୍ତୈ ବହି,

ଦେବତା ହେଲେ ହେଁ ମରଇ।"


ଆମେ ଏ ଜଗତେ ଅଭିନେତା ଅଟୁ

ଆସୁ ଅଭିନୟ ପାଇଁ,

ନିଜ ନିଜର ଅଭିନୟ ସାରି

ଚାଲି ଯିବା ଯମ ଠାଇଁ ।


ଆମେ ଏ ଜଗତେ ଅଭିନେତା ଅଟୁ

ଆସୁ ଅଭିନୟ କାମେ,

ନିଜ ନିଜର ଅଭିନୟ ସାରି ଚାଲିଯିବା ଯମ ଧାମେ ।


କିଏ ହୁଏ ରାଜା କିଏ କଟୁଆଳ

କିଏ ବା ହୁଅଇ ମନ୍ତ୍ରୀ,

କିଏ ଯେ ଭିକାରୀ କିଏ ଅଧିକାରୀ

କିଏ ହୋଇଥାଏ ଯନ୍ତ୍ରୀ ।


କେ ହୁଏ ଘରଣୀ କେ ହୁଏ ଭଗିନୀ

କିଏ ବା ହୁଅଇ ଜାୟା,

କିଏ ପୁଅଝିଅ, କିଏ ବାପାମାଆ

ଏହାତ ସଂସାର ମାୟା ।


ଅଭିନୟ ଏଠି ଭିନ୍ନ ଭିନ୍ନ ରୂପେ

କରିଥାନ୍ତି ସବୁ ଜୀବ,

ନିଜ ନିଜର ରୁପ ଗୁଣ ଧରି

ଚାଲିଥାଏ ହାବ ଭାବ ।


କିଏ ପଶୁ ହୁଏ, କିଏ ପକ୍ଷୀ ହୁଏ

କିଏ ହୁଏ ସରିସୃପ,

ନିମ୍ନ ଯୋନିରେ ଯିଏ ଜନ୍ମ ହୁଏ

ସିଏ କରିଥାଏ ପାପ ।


କିଏ ଅଭିନୟ କରିଣ ଭୁଞ୍ଜଇ

ମର୍ତ୍ତ୍ୟରେ ସ୍ବାଦୁ ବ୍ୟଞ୍ଜନ,

କିଏ ଖାଇଥାଏ ପୋଚକା ଅଖାଦ୍ୟ 

ତ୍ୟାଗ ଯାହା କରେ ଜନ ।


କିଏ ଶାକାହାରୀ କିଏ ମାଂସାହାରୀ

କିଏ ପୁଣି ତୃଣଭୋଜୀ,

କେ ରହେ ପ୍ରାସାଦେ କେ ରହେ କୁଟୀରେ

ଆଶ୍ରମରେ ଜଟାଧାରୀ ।


କେ ରହେ ପଙ୍କରେ, କେ ରହେ ଜଳରେ

କେ ରହେ ବାୟୁ ମଧ୍ୟରେ,

ମହାମାରୀ ବ୍ୟାପେ ବ୍ୟତିକ୍ରମ ହେଲେ

ଅସ୍ଥିରତା ପୃଥିବୀରେ ।


ସର୍ବେ ନିଜ ନିଜ ଅଭିନୟ ସାରି

ଫେରନ୍ତି ମରଣ ପଥେ,

କର୍ମ କହିଥାଏ, ସ୍ମୃତି ରହିଯାଏ

ମନେ ରଖନ୍ତି ଜଗତେ ।


ଅଭିନୟ କର କ୍ଷଣିକ ଜୀବନେ

ସୁକର୍ମ କରିବା ପାଇଁ,

ଧର୍ମ ଏଠି ଜୟ, ପାପ ର ତ କ୍ଷୟ

ଦେଖନ୍ତି ଜଗତ ସାଇଁ ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational