Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Baijayantimala Rout

Abstract

3.9  

Baijayantimala Rout

Abstract

ଆସ ପାଠ ପଢିବା

ଆସ ପାଠ ପଢିବା

1 min
279


ଆସ ଆମେ ପାଠ ପଢିବା,

ଦୁଃଖ ଶୋକ ସବୁ ଭୁଲିବା ।

ଭବିଷ୍ୟତ ହେବ ସୁନ୍ଦର ,

ନଥିବ କାହାକୁ ଖାତର ।

ବିଦ୍ଯାଳୟ ନାମ ରଖିବା ,

ଆଗକୁ ଆଗକୁ ବଢିବା ।

ଗଢିବା ସୁସ୍ଥ ପରିବେଶ ,

ମନରେ ଭରିବା ସାହସ ।

ସବୁଜିମା ଦେଶ ଗଢିବା ,

ଫୁଲ ଫଳେ ଦେଶ ଭରିବା ।

ଜଳ ବିନିଯୋଗ କରିବା ,

କୃଷି କାର୍ଯ୍ୟକୁ ବଢାଇବା ।

ଦେଶର ଉନ୍ନତି କରିବା ,

ପ୍ରଗତି ପଥେ ଆଗେଇବା ।

ସାକ୍ଷର ଦେଶଟେ ଗଢିବା ,

ଦେଶ ବିଦେଶରେ ବୁଲିବା ।

ଦେଶ ପାଇଁ ପ୍ରାଣ ଢାଳିବା ,

ଦେଶ ଜାତି ଟେକ ରଖିବା ।

ଦୁର୍ନୀତି କେବେ ନ କରିବା ,

ମିଥ୍ଯାବାଦୀ କେବେ ନ ହେବା ।

ଗୁରୁ ଗୁରୁଜନ ମାନିବା ,

ବାପା ମାଆ ନାମ ରଖିବା ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract