Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Kalandi pal

Abstract Others

4  

Kalandi pal

Abstract Others

ଆସ ଆସ ଜଗନ୍ନାଥ

ଆସ ଆସ ଜଗନ୍ନାଥ

1 min
381



ଅପେକ୍ଷାରେ ରତ ତିନୋଟି ରଥ

ଶରଧା ବାଲିରେ ଉଡ଼ାଇ ନେତ

ଆସ ଆସ ଜଗନ୍ନାଥ

ଆସ ଆସ ଜଗନ୍ନାଥ

ହେଉଛି ବିଳମ୍ବ ଆଉ ଡେରି କରନି ତ।0।


ଚାହିଁ ଛନ୍ତି ଲକ୍ଷ ଲକ୍ଷ ଭକତ

ଢାଳି ପାଦ ତଳେ ଭକ୍ତି ଅମୃତ

ତୁମ ଆସିବାଟା ସତ

ତୁମ ଫେରିବାଟା ସତ

ଚାହାଣି ମଣ୍ଡପେ ଚାହିଁ ରହିଛନ୍ତି ମାତ ।୧।


ମାଆ ହାତ ରନ୍ଧା ମାଉସୀ ପିଠା

ଭୁଲି ପାରୁନାହିଁ  ଦାରୁ ଦେବତା

ଅତୁଟ ବନ୍ଧନ ସେତ

ବାନ୍ଧି ହେଲେ ନନ୍ଦ ସୂତ

ଛାଡ଼ିଯିବା ପାଇଁ ମନ ଆଉ ହେଉନି ତ ।୨।


କୋପେ ରଥ ଭାଙ୍ଗି ଦେଲେ ତ ମାତ

ଘରର ଗୁମର    ଦାଣ୍ଡେ ପଡେ ତ

ଯାହା ଭାବୁଥିଲ ସତ

ସବୁ ହେଲା ବିପରୀତ

କାହା ପାଇଁ ମିଛ ପୁଣି ତୋହ ପାଇଁ ସତ ।୩।



Rate this content
Log in