Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Ajit Kumar Raut

Abstract

3  

Ajit Kumar Raut

Abstract

ЁЯНБЁЯНБрмЖрмирмирнНрмж рмЖрм╕рм┐рмм рмЧрнГрм╣рнЗЁЯНБЁЯНБ

ЁЯНБЁЯНБрмЖрмирмирнНрмж рмЖрм╕рм┐рмм рмЧрнГрм╣рнЗЁЯНБЁЯНБ

1 min
210



рмЖрмирмирнНрмж рмХрнНрм╖рмг рмЧрнБрмЮрнНрмЬрм┐ рмЙрмарнЗ рмЯрм┐


рм╕рмирнНрмдрм╛рми рм░ рм╕рмЮрнНрмЪрм╛рм░ рммрм╣рнБ рмЧрм░рнНрмнрнЗ рмЯрм┐ред


рмЦрнБрм╕рм┐ рмУ рмЙрм▓рнНрм▓рм╛рм╕рнЗрм░рнЗ рмЧрнГрм╣ рмкрнБрм░рм┐рм▓рм╛


рморми рмкрм┐рмдрнГрморм╛рмдрнГрмЩрнНрмЧ рмирм╛рмЪрм┐ рмЙрмарм┐рм▓рм╛ред



рммрм╣рнБ рмХрнБрм╣рнЗрмЯрм┐ рмдрм╛ рм╕рнНрммрм╛рморнА рмЖрмЧрм░рнЗ 


рмжрм┐рмП рм╕рнЗ рмЦрммрм░ рмХрм░рнНрмгрнНрмгрм░рнЗ рмзрм┐рм░рнЗред


рмкрнБрмЕрмЯрм┐ рм╣рнЗрмм рмХрм╣рнБрмЫрм┐ рморнБрм╣рм┐рмБ


рмХрнБрм╣рнЗ рмЭрм┐рмЕ рм╕рнНрммрм╛рморнА рм╣рм┐рмБ рмдрм╣рм┐рмБред



рморм╛рмдрм╛ рмЧрм░рнНрмнрнЗ рм╢рм┐рм╢рнБ рмкрмврнБрмерм╛рмП


рмЧрм░рнНрмн рмпрмирнНрмдрнНрм░рмгрм╛рмЯрм┐ рморм╛рмдрм╛ рм╕рм╣рнБ рмерм╛рмПред


рмирнЗрмЙ рмерм╛рмП рмпрмдрнНрмирмЯрм┐ рм╕рнНрммрм╛рморнА рмдрм╛рм╣рм╛рм░


рмкрнБрм░рм╛ рмХрм░рнЗрмЯрм┐ рм╕рммрнБ рмкрмдрнНрмирнАрм░ред



рмХрмерм╛ рмнрм▓рмормирнНрмж рм╢рм╛рм╢рнБ рм░рмЦрмирнНрмдрм┐


рмирм┐рмдрм┐ рмЪрм┐рмХрм┐рмдрнНрм╕рм╛ рмЯрм┐ рмдрм╛рм░ рмХрм░рм╛рмирнНрмдрм┐ред


рмжрм┐рмП рмбрм╝рм╛рмХрнНрмдрм░ рмФрм╖рмз рмдрм╛рм░


рмЖрмирмирнНрмж рмЯрм┐ рмЧрнГрм╣рнЗ рмЕрмкрм╛рм░ред



рмжрнЗрмЦрнБ рмжрнЗрмЦрнБ рм╕рнЗ рм╕рмкрнНрмдрмо рморм╛рм╕


рм╕рмж рмЦрнБрмЖрм░ рмЖрм╕рм┐рм▓рм╛ рморм╛рм╕ред


рммрмнрнБрм░ рммрм╛рмк рмШрм░рнБ рмЖрм╕рм┐рммрнЗ


рммрм┐рмнрм┐рмирнНрми рм░рнЗ рмирнИрммрнЗрмжрнНрнЯ рмЦрнБрмЖрмЗ рмжрнЗрммрнЗред



рмнрнЛрмЬрм┐рмнрм╛рмд рм╕рнЗ рмжрнЗрммрнЗ рмЧрм╛рмБ рммрм╛рм▓рм╛рмЩрнНрмХрнБ


рмЖрм╢рм┐рм░рнНрммрм╛рмж рмжрнЗрммрнЗ рмкрнБрмЕ рммрм╣рнБрмЩрнНрмХрнБред


рмормЩрнНрмЧрм│ рм╣рнЗрмм рмкрнБрмЕ рммрм╣рнБрм░


рм╣рнЗрмм рмкрнБрмЕ рмЬрмирнНрмо рммрм╣рнБрм░ред



рм╕рмжрмЦрнБрмЖ рмкрнБрмгрм┐ рмЯрм┐ рмжрм╢рмо рморм╛рм╕рнЗ


рм╢рм╛рм╢рнБ рмжрнЗрмм рмдрм╛рм╣рм╛ рмЯрм┐ рмормЩрнНрмЧрм│ рмЖрм╕рнЗред


рмкрнВрмЬрм╛ рмЬрмЧрмирнНрмирм╛рмернЗ рмнрмХрнНрмдрм┐рм░рнЗ рмХрм░рм┐рмм


рммрм╣рнБ рмормЩрнНрмЧрм│ рмкрмжрнЗ рм░рмЦрм┐рммред



рммрм╣рнБрм░ рм╕рнБрм░рмХрнНрм╖рм╛ рмХрм░ рмХрм╛рм│рм┐рмЖ


рм╕рмирнНрмдрм╛рмирнЗ рмЖрм╢рм┐рм╖ рмжрм┐рмЕ рмХрм╛рм│рм┐рмЖред


рмЭрм┐рмЕ рммрм╛ рмкрнБрмЕ рмжрм┐рмЕ рмдрм╛рм╣рм╛рм░рнЗ


рмкрнВрм░рнНрмгрнНрмг рмормирммрм╛рмЮрнНрмЫрм╛ рмЧрнГрм╣рм░рнЗред



Rate this content
Log in

More oriya poem from Ajit Kumar Raut