Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Kalandi pal

Inspirational

3  

Kalandi pal

Inspirational

ଆଲୋ ସଙ୍ଗାତ ନରେନ୍ଦ୍ର ଯିବା

ଆଲୋ ସଙ୍ଗାତ ନରେନ୍ଦ୍ର ଯିବା

1 min
294



ଆ ଆଲୋ ସଙ୍ଗାତ ନରେନ୍ଦ୍ର ଯିବା

ପୁନେଇଁରେ ଆମେ ଡ଼ଙ୍ଗା ଛାଡ଼ିବା

କୋଟି ତୀର୍ଥ ମିଶି ହୋଇଛି ନରେନ୍ଦ୍ର

ଦେଖାଶୁଣା ଯାକୁ କରୁଛନ୍ତି ଇନ୍ଦ୍ର

    ନିତି ସ୍ନାନ ଲକ୍ଷେ ଦେବା ।


ଧରମ ମାସର ପୁନେଇଁ ଏହିଲୋ

ଗଙ୍ଗାଜଳ ସ୍ନାନେ ଭସାଇ ଦେବାଲୋ

ବରଷକ ପାପ ଦେହରୁ ଛାଡ଼ିବା

ହବିଷ ବ୍ରତରେ ଡୋରି ତ ବାନ୍ଧିବା

     କରି ପ୍ରଭୁ ପାଦ ସେବା ।


ମତ୍ସ୍ୟ ଅବତାରେ ତ୍ରିଲୋକ୍ୟ ସାଇଁ

ଶିବେ  ତ୍ରିପୁରା  ଅସୁର  ମରଇ

ରାଧା କୃଷ୍ଣ ରାସ କେଳି ମନଲୋଭା

ପ୍ରତି ରାସକୁଞ୍ଜେ ମନୋରମ ଶୋଭା

     କରି ବନ୍ଦାପନା ସେବା ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational