Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Lalita Mohan Dash

Inspirational

4  

Lalita Mohan Dash

Inspirational

ଆକର୍ଷଣ

ଆକର୍ଷଣ

1 min
1.5K


ଆଖି ସାଥେ ଆଖି ଆକର୍ଷିତ ହୋଇ,

ମନ ଆକର୍ଷିତ ହୁଏ,

ମନ ସାଥେ ମନ ଆକର୍ଷିତ ହେଲେ,

ପ୍ରେମ ସୃଷ୍ଟି ହୋଇଥାଏ ।


ଚୁମ୍ବକ ଲୁହାକୁ,ଆକର୍ଷଣ କଲେ,

ଯାଇଥାଏ ଟାଣି ହୋଇ,

ଖାଦ୍ୟରେ ଶୀକାର ଆକର୍ଷିତ ହୋଇ,

ପଡଇ ଫାଶରେ ଯାଇ ।


ଚନ୍ଦ୍ରକୁ ପୃଥିବୀ, ଆକର୍ଷଣ କରେ,

ଗ୍ରହଙ୍କୁ କରଇ ସୂର୍ଯ୍ୟ,

ଲୋଭରେ ମଣିଷ, ଆକର୍ଷିତ ହୋଇ,

କରଇ ଅନୀତି କାର୍ଯ୍ୟ ।


ସୁନ୍ଦର ଜିନିଷ, ନଜର ପଡିଲେ,

ଆକର୍ଷଣ କରେ ଆଖି,

ମୟୁର ହୁଅଇ, ଆକର୍ଷିତ ଯେବେ,

ମେଘ ଖଣ୍ଡ ଥାଏ ଦେଖି ।


ଫୁଲ ଭ୍ରମରକୁ ଆକର୍ଷିତ କରି,

ପ୍ରଦାନ କରଇ ମଧୁ,

ଉତ୍ତମ ସ୍ଵଭାବେ, ଆକର୍ଷଣ କରେ,

ସମସ୍ତଙ୍କୁ ନବ ବଧୂ ।


ଚନ୍ଦ୍ର ସାଗରକୁ, ଆକର୍ଷଣ କଲେ,

ଯାଇଥାଏ ତାହା ଫୁଲି,

ଭକତକୁ ପ୍ରଭୁ, ଆକର୍ଷଣ କଲେ,

ଯାଏ ସେ ସଂସାର ଭୁଲି ।


ଯାହା ପ୍ରତି ଯା'ର, ସରାଗ ଥାଏ ସେ,

କରେ ତାକୁ ଆକର୍ଷଣ,

ମନ ଭାଙ୍ଗିଗଲେ, ଆକର୍ଷଣ କମେ,

ବନ୍ଧୁ ସାଥେ ହୁଏ ରଣ ।


ଭାଗ୍ୟକୁ କରଇ, କର୍ମ ଆକର୍ଷଣ,

କର୍ମରେ ବଦଳେ ଭାଗ୍ୟ,

ଖାଦ୍ୟ କରିଥାଏ, ରୋଗ ଆକର୍ଷଣ,

ଖାଦ୍ୟ ସୃଷ୍ଟି କରେ ରୋଗ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational