Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Radhamohan Pujahari

Romance Tragedy

4.5  

Radhamohan Pujahari

Romance Tragedy

ଆଖିର ଲୁହରେ ଲେଖୁଛି କବିତା

ଆଖିର ଲୁହରେ ଲେଖୁଛି କବିତା

1 min
232


କେମିତି କହିବି ପାଖେ ନାହଁ ବୋଲି

ହୃଦୟରେ ସଦା ରହିଲ,

ଶୟନେ ସପନେ ମଧୁ ଜୋଛନାରେ

ପ୍ରାଣପ୍ରିୟ ମନ ମୋହିଲ ।

ଅନାବିଳ ପ୍ରେମେ ଭିଜେଇଲ ସାଥୀ 

ମନ କୁ ସାରଥୀ କରି,

ଦୁଃଖେ ସୁଖେ ମୋର ବ୍ରତୀ ହେଲ ତୁମେ

ପ୍ରେମର ଜୁଆର ଭରି ।

ପାଖେ ନାହଁ ବୋଲି ତୁମେ ମୋର ସଖୀ

ଦୁଃଖ କରିବିନି ଜମା ! 

ତୁମ ପାଇଁ ଆଜି ଲେଖୁଛି କବିତା 

ଆଗୋ ମୋର ପ୍ରିୟତମା ।


ଜାଣେ ମୁହିଁ ତୁମ ମନର ବେଦନା

କେତେ କଷ୍ଟେ ରହିଥିବ,

ପ୍ରତୀକ୍ଷା ରହିଲା ସମୟ ସ୍ରୋତରେ

ସବୁ ଦୁଃଖ ବହିଯିବ ।

ନିରୁପାୟ ମୁହିଁ ଏ ସ୍ଵାର୍ଥୀ ସମାଜେ

ଖୋଜି ପାଉନାହିଁ ରାହା,

ଦୁଃଖଭରା ଏଇ ଜୀବନେ ଘଟିବ

ଆମ ଭାଗ୍ୟେ ଥିବ ଯାହା । 

ତୁମର ସ୍ମୃତିରେ ମୋ ମନ କାନ୍ଦୁଛି

ଆଖି ହୁଏ ଛଳ ଛଳ,

ତୁମ ବିନା ମୋର ଅସଜଡା ମନ 

ଆଉ ପାଉନାହିଁ ବଳ ।


ଦୂରେ ଅଛ ବୋଲି ଯେତିକି ବାଧୁନି 

ବାଧେ ତୁମ ଦୁଃଖ ଶୁଣି,

କିନ୍ତୁ କଥା ଦେଲି ହସି ହସାଇବି

ପ୍ରେମଭରା ମଞ୍ଜି ବୁଣି ।

କଷ୍ଟ ହୁଏ ମନେ ତୁମେ ନାହଁ ବୋଲି

ନୟନୁ ଝରେ ଲୋତକ,

ତଥାପି କରୁଛି ମଙ୍ଗଳ କାମନା 

ଭୁଲି ସବୁ ଦୁଃଖ ଶୋକ ।

ତୁମ ଦୁଃଖ ହରି ଆଶିଷ ଦିଅନ୍ତୁ 

ସ୍ୱର୍ଗରେ ଥାଇ ସବିତା,

ତୁମକୁ ଭାଳି ମୁଁ ଆଖିର ଲୁହରେ

ଲେଖୁଛି ଆଜି କବିତା ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Romance