Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Jagannath Das

Inspirational

3  

Jagannath Das

Inspirational

ଆଖି ଥାଇ ଅନ୍ଧ

ଆଖି ଥାଇ ଅନ୍ଧ

1 min
152



ଏ ଦୁନିଆ ସାଜିଛି 

ଟଙ୍କାର ଗୋଲାମ

ଆଖି ଥାଇ ସର୍ବେ ଅନ୍ଧ ।


ସମସ୍ତେ ହୁଅନ୍ତି ଏଠି

ମାୟାର ବାୟା

ବୁଦ୍ଧି ସବୁଂକର ମନ୍ଦ ।


ପ୍ରାଣୀର ପରୀକ୍ଷା

କ୍ଷେତ୍ର ଏହି କ୍ଷିତି

ଜଣା ଏଠି ଭଲ ମନ୍ଦ ।


ସମସ୍ତେ ଧରା ରେ

କୁଟ କପଟିଆ

ଜ୍ଞାନ ଚକ୍ଷୁ ଅଛି ବନ୍ଦ ।


ଆଖି ଥାଇ ଅନ୍ଧ

ସମସ୍ତେ ହୋଇଲେ

ସମାଜେ ଘୋଟୁଛି ନିନ୍ଦା ।


ଯାହା ପାଇଁ ଯାହା

ଲୋଡାଏ ସମାଜେ

ପାଉଛନ୍ତି କରି ଫନ୍ଦା ।


ଲାଭ ଆସେ ଯେଉଁ

ଆଖି ଥିବା ଅନ୍ଧ

ଦୁଃଖୀଙ୍କୁ କଷଣ ଦିଏ ।


ସେ ହୀନ ପକ୍ଷରେ

ବଞ୍ଚିଥିବା ଠାରୁ

ପ୍ରାଣ ଯିବା ଭଲ ହୁଏ ।


ଦେଖ ଅହରହ

ରଚନ୍ତି ବିବାଦ

ମନକୁ କରି ବିଷାଦ ।


ଆଖି ଥାଇ ଅନ୍ଧ

କପାଳ ଟା ମନ୍ଦ

ନଥାଏ ତାହାର ହୃଦ ।


ଅହମିକା ଢଙ୍ଗେ

ନୟନ ତରାଟି

ଜୀବେ କରନ୍ତିନି ଦୟା ।


ତାଙ୍କ ପଛ ପାଶେ

କାଳ ହସ୍ତ ଆସେ 

ଦୁଲୁକି ପଡିବ ହିଆ ।


ସତ୍ୟ ପଥୁ ଟଳି

ହୁଏ ପଥ ଭ୍ରଷ୍ଟ

ଆଖି ଥାଇ ଅନ୍ଧ ହେଲେ ।


ରଖି ପାରିବେନି

ଜଗତର ସାଇଁ

ଅନ୍ଧ ପଟି ବାନ୍ଧି ଥିଲେ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational