Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Rama chandra Pradhan

Abstract

3  

Rama chandra Pradhan

Abstract

ଆଜିର ସମାଜ

ଆଜିର ସମାଜ

1 min
48



ଦୁର୍ନୀତିର ଗନ୍ଧେ ଆଜିର ସମାଜ 

   ଅଣନିଶ୍ୱାସୀ ଲାଗୁଛି 

ନିତି ଆଦର୍ଶର ସେ କଥା ଅମୃତ 

   ସ୍ୱାର୍ଥର ବିଷେ ଜଳୁଛି ।

ଚାରିଆଡ଼େ ଖାଲି ପ୍ରତିହିଂସା ନିଆଁ 

  ଭୟରେ ଦେହ ଥରୁଛି 

ଅଶାନ୍ତି କରୁଛି ସମାଜେ ରାଜୁତି  

   ବିଚରା ଶାନ୍ତି କାନ୍ଦୁଛି ।

ସମାଜର ଏଇ ଅବସ୍ଥା ଦେଖିଲେ 

  ମନରେ କୋହ ଆସୁଛି 

କେବେ ବଦଳିବ ସେ କଥା ଭାବିଲେ 

   ଚିନ୍ତାରେ ମୁଣ୍ଡ ଘୁରୁଛି ।

ନୈତିକତା ଶୂନ୍ୟ ଆଜିର ସମାଜେ 

    ସମ୍ପର୍କ ବାଟ ହୁଡୁଛି 

ମଣିଷ ପଣିଆ ଭୁଲି ଏ ମଣିଷ 

  ରକ୍ତରେ ହୋଲି ଖେଳୁଛି ।

ମିଛ ସମ୍ପର୍କର ଅଡୁଆ ସୁତାରେ 

   ମଣିଷ ନିତି ମରୁଛି 

ଛଳନା ରଙ୍ଗକୁ ମୁହେଁ ମାଖି ସିଏ  

   ମିଛି ମିଛିକା ହସୁଛି ।

ଗାଆଁ ଠୁ ସହର ସବୁଠାରେ ଏବେ 

   ପାଶ୍ଚାତ୍ୟ ଛାପ ଦିଶୁଛି 

ଅପ ସଂସ୍କୃତିର ସେ ଅନ୍ଧ ଗଳିରେ 

    ସଂସ୍କାର ଖାଲି ଝୁଣ୍ଟୁଛି ।

ହେ ମଣିଷ ଭାଇ ସୁଧୁରି ଯାଅହେ 

   ହାତଯୋଡ଼ି କି' କହୁଛି 

ସୁସ୍ଥ ସମାଜଟେ ଗଢ଼ିବାକୁ ଆଜି 

   ନିବେଦନ ମୁଁ କରୁଛି ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract