Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

K. Nirmal

Classics

4.0  

K. Nirmal

Classics

ଆଜି ବି ଜୀଇଁଛୁ

ଆଜି ବି ଜୀଇଁଛୁ

1 min
1.1K


ପ୍ରେମ ଏଠି ସବୁଠୁ ନିଆରା

ଝରେ ସିଏ ଏ ଜୀବନ ସାରା ।


କିଏ ଆସି ବୋଳି ଦେଇ ଯାଏ

ବାପ ମାଆ ଠାରୁ ସତେ କିଏ ବଳିଯାଏ ?


ଯିଏ ବୁଝେ ସିଏ ଜାଣେ ମୂଲ

ଅବୁଝା ତ ନିତି ଅନ୍ଧ କାଲ ।


ଉପାସେ କେ ପରସିଛି ଅନ୍ନ

ନୁଖୁରାକେ ତା ସର୍ବସ୍ବ

କରି ଦେଲା ଦାନ ।


ସେଇ ପୁଅ ଦିନେ କେବେ ଭୁଲେ ସବୁକିଛି

ମାୟାବିନୀ ମିଛ ପ୍ରେମେ

ଭୁଲ୍ ବାଟ ନେଇଥାଏ ବାଛି ।


ସପନ ସୁନା ସଂସାର ଆଖି ଆଗେ ଚୁନା ହେଲା

କେତେ ରଙ୍ଗ ସତେ ସିଏ ବସିଥିଲା ମାଖି ।

ବୃଦ୍ଧାଶ୍ରମ ନେବାପାଇଁ ଆସିଥିବା

ଗାଡିଟିକୁ ଦେଖି ।


ଝିର୍ ଝିର୍ ବରଷାରେ 

ଝରକାରୁ ଚାହିଁ ଛନ୍ତି ବାପ ମାଆ ଆଜି ।

ନିଜ ଲୁହେ ନିଜେ ଭିଜି ଭିଜି ।


ଧୁ..ଧୁ..ଖରା ବେଳ ଗଲା

ଶୀର୍ ଶୀର୍ ଶିତ ଚାଲିଗଲା ।


କିଏ ଜଣେ କହିଲାନି

କେମିତିକା ଅଛୁ ।


ଏ ଯାଏଁ ତୁ ମଲୁଣିକି

ଆଜି ବି ଜୀଇଁଛୁ ।


କାମିନୀର ମୋହେ ବୁଡି

ପୁତ୍ର ପାଳେ ଫେବ୍ରୁୟାରୀ

ପ୍ରେମରୁତୁ ସେଠି ।


ସାତ ରଙ୍ଗ ସଂସାରଟା ହୃଦୟକୁ ଜାଳୁ ଜାଳୁ

ଚାହିଁ ଛନ୍ତି ଜୁଳୁଜୁଳୁ

 ଅଲୋଡା ଏ ଦେହ ସତେ

କୋଉ ଦିନ ହବ ମୁଠେ ମାଟି ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Classics