Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Ranjan Kumar Brahma

Fantasy

4  

Ranjan Kumar Brahma

Fantasy

ଆଇ ମାଇଁ

ଆଇ ମାଇଁ

1 min
256



ଝୁମ୍ପା ଝୁମ୍ପି ଝାଇଁକି

 କହି ଅଛି ମାଇଁକି ।


 ଛୁଟିହେଲେ ଆସିବି

  ତୁମପାଖେ ବସିବି ।


  ନୂଆ ନୂଆ କାହାଣୀ 

   ପାଖେହେବ ବଖାଣି ।


   ତାଙ୍କ ଗୋଡେ ବସିବି

    ଭଲ ଭଲ ଖାଇବି ।



ଝୁମ୍ପା ଝୁମ୍ପି ଝାଇଁକି 

 କହିଅଛି ଆଈକି ।


 ମଜାଗୀତ ଗାଇବେ 

  ମୋ ପାଖରେ ଶୋଇବେ ।


  ମୁଣ୍ଡଦେବେ ଆଉଁସି

   ରାତି ବିତିବ ଖୁସି ।


   ତାଙ୍କ କରାଟ ପଇସା

    ଆ କିଣିବା ବାଲସା ।



ଝୁମ୍ପା ଝୁମ୍ପି ଝାଇଁକି 

 କହେ ଦୁହିଁ ପାଇଁକି ।


 ମୁହିଁ ନଗଲେ ନାହିଁ 

  ତୁମେ ଆସିବ ମାଇଁ ।


  ଖେଳନା କିଣିଅଛି 

   ଖେଳିବା ମିଶି ବସି ।


   କହେ ଘଷି କଣ୍ଢେଇ 

    ନୂଆ ବର୍ଷ ବଧାଇ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Fantasy