Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Alhadini Panigrahi dash Panigrahi dash

Classics

3  

Alhadini Panigrahi dash Panigrahi dash

Classics

ଆହେ ଜଗନ୍ନାଥ

ଆହେ ଜଗନ୍ନାଥ

1 min
756


କିମ୍ପା ଦେବି ଦୋଷ ଆହେ ଜଗନ୍ନାଥ

   କିଛି ଦେଲ ନାହିଁ ବୋଲି

ପତି,ପୁତ୍ର, କନ୍ୟା ଜୋଇଁ ,ନାତୁଣୀ ର ସୁଖ

  ପଣତେ ଦେଇଛ ଢାଳି ।


ମାଥେ ମଥାମଣୀ ତୁମ ପରି ନାଥ

  ମୋର ଦରକାର ନାହିଁ

ସୌଭାଗ୍ୟ ପ୍ରତୀକ ମଥା ରେ ଦେଇଛ

   ଉଜ୍ଜ୍ଵଳ ସିନ୍ଦୂର ନାଲି ।


ଦରକାର ନାହିଁ କନକ କଙ୍କଣ

  ହାତେ ଥାଉ କାଚ ଚୁଡି

ବାର୍ଦ୍ଧକ୍ୟ କାଳ ରେ ପତି, ପୁତ୍ର ମୋର

  ହୁଅନ୍ତୁ ମୋ ଆଶା ବାଡି ।


କବୟତ୍ରୀ ଟି ଏ କଲ ନାହିଁ ବୋଲି

  କାହିଁକି ବା ହେବି ଦୂ8ଖି

ତୁମ ସାଙ୍ଗେ ଦୂ8ଖ ସୁଖ ହେବା ପାଇଁ

   ଦି'ଧାଡି ତ ପାରୁଛି ଲେଖି ।


Rate this content
Log in