Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Sameer Kanhar

Abstract Horror Tragedy

4.0  

Sameer Kanhar

Abstract Horror Tragedy

ଆଗକୁ ନିର୍ବାଚନ ବେଳ

ଆଗକୁ ନିର୍ବାଚନ ବେଳ

1 min
318


ସ୍ୱାର୍ଥପର ନେତା ମଗିବେ ଭୋଅଟ  

                       କଥା କହି ମିଠା ମିଠା,   

             ଭୋଅଟ ପାଇଲେ ସବୁ ଭୁଲି ଯିବେ  

                      ମାରିବେ ପରେ ଗୋଇଠା ।


ପାଖେଇ ଆସୁଛ ନିର୍ବାଚନ ବୋଲି   

                     ପ୍ରତିଶ୍ରୁତି ଦେବେ କେତେ            ଛଅ କୁ ନଅ କରନ୍ତି ଜନତାଙ୍କ ପାଇଁ   

                    ଶୁଣ ମାଁ ଭଉଣୀ ଯେତେ ।


ପ୍ରଥମ ପ୍ରଥମେ ପ୍ରଣାମ କରିବେ 

                         ଜନତା ପଦାକୁ ଧରି, 

               ଜିତି ଗଲେ ପାଇବେ ପଦ ପଦବୀ    

                    କରିବେ ଚାମଚା ଗିରି ।


ଆବେଦନ ପତ୍ର ଦାଖଲ କରିଲେ  

                       ଚିହ୍ନିନୁ କହିବେ ଯେତେ,    

                 ସମୟ ପଡ଼ିଲେ ଘଡାଇ ଦେବେ    

                       ପିଏକୁ ଡକାଇ ତୋତେ ।


ପିସି ଦେଇକରି ଠିକାଦାର କେବେ

                         କିଠା କାମ ମାଲ ମାଲ,    

                  ଶସ୍ତା ସୁନ୍ଦର ହିନସ୍ଥା କାମ କରି    

                      ଗଡିବେ ରାଜ ମହଲ ।


ସ୍ବାର୍ଥ ପାଇଁ ଏଠି ଚାଲେ ରାଜନୀତି 

                      ଦେଖି ଚାହିଁ ଭୋଟ ଦିଅ                   ଉଚିତ ପର୍ଥିକୁ ଭୋଟ ଦେଇ ଭାଇ

                        ନିଜ ଅଧିକାର ନିଅ ।


ରାଜନୀତି କଥା କହିଦେଇଲି ଭାଇ   

                    ସଚେତନ ତୁମେ ହୁଅ,।         ପାଞ୍ଚଶହ ପାଇଁ ଭୋଟ ବିକି ତୁମେ 

      ଝରାଉ ଥିବ ଲୁହ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract