Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

AK Meher

Abstract Children Stories Children

3  

AK Meher

Abstract Children Stories Children

ଆଦର୍ଶ ଶିଶୁ

ଆଦର୍ଶ ଶିଶୁ

1 min
196


ଆଦର୍ଶ ଶିଶୁ ସିଏ ରେ 

ଯିଏ ବଡ଼ ମାନଙ୍କୁ ସମ୍ମାନ ଦିଏ ରେ

ଉତ୍ତମ କାମ କରି ଦୁନିଆର ଟେକ ରଖେ ରେ

ଆଦର୍ଶ ଶିଶୁ ସିଏ ରେ


ସକାଳୁ ସକାଳୁ ଠିକ ସମୟରେ ଯିଏ ଉଠେ ସେ

ସକାଳୁ ଉଠି ଗୁରୁଜନ ମାନଙ୍କୁ ପ୍ରଣାମ କରେ ସେ 

ନିତ୍ୟକର୍ମ ସାରି ସଫା ପୋଷାକ ପିନ୍ଧି ସ୍କୁଲ ଯିବାକୁ ରେଡି ହୁଏରେ

ଆଦର୍ଶ ଶିଶୁ ସିଏ ରେ


ସ୍କୁଲରେ ସମସ୍ତଙ୍କ ଠାରୁ ଭଲ ପାଠ ପଢେ ସେ

ଗୁରୁଜୀ ଗୁରୁମାଙ୍କୁ କଥା ମାନି ଚଳେ ସେ

ଭାଇ ଭଉଣୀ ମାନଙ୍କୁ ପ୍ରେମର ଡୋରିରେ ବାନ୍ଧି ରଖେ ସେ

ଆଦର୍ଶ ଶିଶୁ ସିଏ ରେ


ଭୁଲକୁ ଦୁରେଇ ଦେଇ ଭଲକୁ ଗ୍ରହଣ କରେ ସେ

ସମସ୍ତଙ୍କ ଭଲପାଇବା ଦେଇ ମନ କିଣି ନିଏ ସେ

ବାଧାବିଘ୍ନକୁ ପଛରେ ଆଡେଇ ଦୁନିଆ ସହ ଲଢେ଼ଇ କରେ ସେ

ଆଦର୍ଶ ଶିଶୁ ସିଏ ରେ


ଭଲ କାମ କରିବ ଯେବେ 

ଜଗତ ତାକୁ ଆଦର୍ଶ ଶିଶୁ ବୋଲାଇବେ 

ସତପଥେ ଚାଲୁଥିବ ଯେବେ 

ଦୁନିଆଁ ତାକୁ ସଫଳତାର ହାତ ମାଗିବ ସେବେ


ବିଜେତାର ଡୋରି ବାନ୍ଧିବ ଯେବେ

ଅନ୍ୟାୟ ସହିତ ଲଢେଇ କରିବ ସେବେ

ବିପଦ ଆପଦ ରେ ଲୋକଙ୍କ ସେବା କରି

ଭଲପାଇବାର ବିହନ ବାଣ୍ଟି ଦିଏ ରେ

ଆଦର୍ଶ ଶିଶୁ ସିଏ ରେ ।


ସମ୍ପୃକ୍ତି ,ସାଧନା ,ସଂସ୍କାର ,ଭଲପାଇବା ,ସ୍ନେହ ଭଲ ମନ୍ଦ ବେଳେବେଳେ ଦୁନିଆ ସହିତ ଶିଶୁମାନେ ଲଢେଇ କରି ନିଜ ଜୀବନକୁ ଉସୁର୍ଗ କରିଥାନ୍ତି, ଏବଂ ଶିଶୁ ଭିତରେ ଉଚ୍ଚ-ନୀଚ୍ଚ ଭେଦ-ଭାବର କୌଣସି ଗଣନା ନ ଥାଏ । କାଲି ଶିଶୁଟି ଜନ୍ମ ହେବା ମାତ୍ରେ ତାର ସର୍ଜନ ଯାତ୍ରା ଆରମ୍ଭ କରି ଦୁନିଆଁ ସହିତ ବିଜେତାର ଖେଳ ଖେଳିଥାଏ ଓ ସଫଳତାର ହାତ ମାଗିଥାଏ ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract