Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

AK Meher

Others

3  

AK Meher

Others

ଆମର ନୂଆଁଖାଈ

ଆମର ନୂଆଁଖାଈ

1 min
142


ଜିଇଁଥାଉଁ ଯେତେକି ଦିନ୍

ଭାବର ଡୋରୀରେ ବନ୍ଧା ହେତକି ଦିନ୍

ଘିଚି ଆନସି ନୂଆଁଖାଈ ର ମହକ 

ଜୀବନ ସାରା ଭୁଲି ନାଇଁ ପାରୁ ସେ ଦିନର ସଉକ


ମୋର୍ ମା,ବହେନ୍ ମାନକୁ ନୂଆଁଖାଈ ଜୁହାର 

ସକାଳୁ ଉଠି ସଜାସୁ ଆମେ ଘର ଦୁଆର 

ଏକ ହେସନ ଦଦା ଭାଇ ମାନେ

ସଭେ ହସିସୁ ଆମେ ଗୁଟେ ଟୁଣେ ।


ଦୁଃଖ ସୁଖ ଭୁଲି ମନ ମିସାସୁ ଗୁଟେ ମନେ

କେଡେ ଗହ-ଗହ,ମହ-ମହ ଥି ନୂଆଁ ଖାଇସୁ ଗୁଟେ ଜୀବନେ

ପାସରି ଦେମା ଆଘର ଫୁଲା ରୁଷା

ଫେର ଏକ ହେମା ଜୀବନ ସାରା ।


ଖରା ତରାନ ଖଟି କରି ଧାନ ବୁନିଥିସି ଚାଷୀ

ଉସତ ହେସି ନୂଆଁ ଧାନ ଆର୍ ନୂଆଁ ଚୁରାକୁଣା କେ ଦେଖି

ଚାଷୀର ନୂଆଁ ଧାନ କେ ନୂଆଁ ପତର ଥି ବତର

ପଶ୍ଚିମ ଓଡ଼ିଶାର ବଢ଼ଖା ତିହାର ସମକୁ ମର ।


ଭାତ,ଦାଏଲ ଲେଥା ତରକାରୀ

ଖଳି ଦନା ଥି ଖାଇସୁ ମାନମାରି

ଘର ଘରକେ ଖିରି ପିଠା 

ଖାଇଦେଲେ ଭୁଲିନାଇ ପାରୁ ଜୀବନ ସାରା ।


ବଡ଼ ବଡ଼କେ ଜୁହାର ଭେଟ

ଦେଖିକରି ପୁର୍ସି ପେଟ

ମା ଇଷ୍ଟଦେବୀ କେ ମୁଡ଼ିଆ ମାରି

କିଏ ପାରିବା ଅଲଗା ରହି ।


ପଶ୍ଚିମ ଓଡ଼ିଶାର୍ ବଢ଼ଖା ତିହାର୍ ବଡ଼ ମାନକେ ମୋର ନୂଆଁଖାଈ ଜୁହାର ।


     ଦୁଃଖ ଗଲା ସୁଖ ଗଲା ଫେର୍ ଏକ ହେବାର ଦିନ୍ ପଳେଇ ଆସିଲା,ଆଘର ଫୁଲା ରୁଷା ଝଗଡା-ପାତି କେଚେର-ମେଚେର କେ ପାସରି କରି ଗୁଟେ ପତର ଥି ଫେର୍ ନୂଆଁ ଖାଇମା ଆର୍ ଇଷ୍ଟଦେବୀ କେ ମୁଡ଼ିଆ ମାରି ହସି ହସି ଦିନ ଗନମା ଇଟା ମୋର ଗୁହାରି ।


Rate this content
Log in