Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Dileswari Dilu

Inspirational

2  

Dileswari Dilu

Inspirational

ଆଧୁନିକତା

ଆଧୁନିକତା

1 min
83


     

ମାନିବାକୁ ପଡ଼ିବ ମାନବକୁ

ପ୍ରାଚୀନକୁ ସ୍ଥାୟୀ ରଖି ନବୀନକୁ

ଆମନ୍ତ୍ରଣ କରି ବିଜୟୀ ସବୁ କାର୍ଯ୍ୟରେ

କିଛି ଅସମ୍ଭବ ନ ହେଲା ତାଙ୍କଠାରେ

ଏ ଦିନ ଆଧୁନିକ, ମଣିଷର ବେଶ

ନଖଠାରୁ ପରିବର୍ତ୍ତିତ, ଯାଏ କେଶ

ଚିନ୍ତାରେ, ଚେତନାରେ, କାର୍ଯ୍ୟରେ, 

ଘରେ, ଗାଁରେ, ସହରରେ, ସ୍କୁଲରେ, 

କଲେଜରେ ଅଫିସରେ ବଜାରରେ

ସାହିତ୍ୟରେ, ସମାଜରେ, 

ଇତ୍ୟାଦି ଇତ୍ୟାଦି ।

ସୁଖ ସୁବିଧାରେ ମଣିଷ ରହିଛି 

ଆଧୁନିକତା ଆମକୁ ଆରାମ ଦେଉଛି 

ଚନ୍ଦ୍ରରେ ଯାଇ ମଙ୍ଗଳେ ପ୍ରବେଶି

ଛୁଞ୍ଚି ବଡ କାମିକା ଉଡାଜାହାଜ ବସି 

ଏ ସବୁ ଆମପାଇଁ ଉପହାର

ଭବିଷ୍ୟତକୁ ଅମର ଚିରକାଳ 

ଆଧୁନିକତାରେ ମଜ୍ଜି ନ ଯାଇ 

ପରିବେଶକୁ ଅଭିଶାପ ମୁକ୍ତ ପାଇ

ଆଗକୁ କରିବା ଆହୁରି ଉନ୍ନତି

ଉତ୍ତର ଆଧୁନିକ ଯାଏ ପ୍ରଗତି

ଏତେ ସୁନ୍ଦର ପୃଥିବୀ ଆମର

ଆହୁରି ସୁନ୍ଦର କରିବା ଏହାର ।

           



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational