Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Kalpana Ray

Classics Inspirational

2  

Kalpana Ray

Classics Inspirational

ଆଧୁନିକତା

ଆଧୁନିକତା

1 min
150



ଆଧୁନିକତା ଭିତରେ ଚାପିହୋଇ

ଆଜି ଅସ୍ତବ୍ୟସ୍ତ ସଂସ୍କୃତି, ସଭ୍ୟତା

ପରମ୍ପରା ଲିଭିଲାଣି, ଲିଭିନି ବାସ୍ତବତା

କରିବାରେ ନାହିଁ ମୋହ, କଥାରେ ସ୍ଵାଧୀନତା ।


ଆଧୁନିକତା ନାଁ' ରେ ବଢ଼ିଛି ନାରୀ ସ୍ବେଚ୍ଛାଚାରୀତା

ବିବେକ ଲୁଚୁଛି ସ୍ବାର୍ଥ ର ହାଵୁକାରେ

ମାଆ ଵୁଝେନି ଶିଶୁର ମନ ତଳର ଗୋପନତା

ମାତିଛି ଖାଲି ନିଜ ଶରୀର ସଜାଇଵାରେ ।


ଆଧୁନିକତାର ଶବ୍ଦ ଭିତରେ ଛନ୍ଦି ହୋଇଛି ନିଜତ୍ବ

ସ୍ନେହ ପ୍ରେମର ମୂଲ୍ୟ ଆଜି ମପାହୁଏ

ମିଛସତର ମାୟା ଜାଲ ଭିତରେ ହରାଇଛି ସ୍ଥିତିତ୍ଵ

ଇଛା ନାହିଁ ତ୍ୟାଗକୁ ଚିହ୍ନିବାରେ, ଧରିବାରେ ।


ଆଧୁନିକତାର ମାୟା ଜାଲରେ ପୁଅ ବୋହୁ

ଭୁଲିଯାଆନ୍ତି ନିଜ ବାପାମାଆଙ୍କ ପାଇଁ କର୍ତ୍ତବ୍ୟ

ଭୁଲିଯାଆନ୍ତି ଧର୍ମ ଅଧର୍ମ, ଭାବନ୍ତି କାହିଁକି ସହୁ

ଲୋକଙ୍କର ଅଭାବବୋଧ ଆଉ ପିଲାଙ୍କ ଭାବ ।


ଆଧୁନିକତାର ସ୍ପର୍ଶରେ ପୁରାଣ ପୋଥି ମିଛଗପ

ଅନ୍ଧବିଶ୍ୱାସ ପାଲଟେ ପୂର୍ବଜନ୍ମ ପାପ

କାଟିଥାନ୍ତି ଗଛ ଆଜିର ମିଛ ବିଶ୍ଵକର୍ମା

ପ୍ରତାରଣା ତଳେ ସ୍ବପ୍ନ ଆଜି ଅବଗୁଣ୍ଠିତ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Classics