Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Shri kaviraj

Abstract Inspirational

4.0  

Shri kaviraj

Abstract Inspirational

वट सत्यवान पोर्णिमा

वट सत्यवान पोर्णिमा

1 min
255


🌿का ? म्हणून स्त्रियांनीच🌿

🌿जन्मोनजन्मी हाच पती मागावा🌿

🌿वटसावित्रीच्या फेऱ्या आणि🌿

🌿पुजा उपवास करावा🌿

🌿असे आले माझ्या मना🌿

🌿आपण ही करावी का?🌿

🌿वट सत्यवान पोर्णिमा🌿


🌿आपण हि मागावी🌿

🌿जन्मोजन्मी हिच प्रियसी🌿

🌿साता जन्माचं नातं🌿

🌿ठेवून हृदयापाशी🌿

🌿करूया अनोखी याचना🌿

🌿आपण हि करावी का?🌿

🌿वट सत्यवान पोर्णिमा🌿


🌿धागा बांधून वटवृक्षाला🌿

🌿 ... तीच्या नावाने🌿

 🌿करूया सात फेर्या🌿

🌿सप्तपदीच्या आवेशाने🌿

🌿कशी वाटली हि संकल्पना🌿

🌿आपण ही करावी का?🌿

🌿वट सत्यवान पौर्णिमा🌿


Rate this content
Log in

Similar marathi poem from Abstract