Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Shalu Krupale

Inspirational

3.8  

Shalu Krupale

Inspirational

रक्तदान

रक्तदान

1 min
370


*देऊ या जीवन*

*करू रक्तदान*

*दाना हूनी श्रेष्ठ*

*हेच महादान*


*मदतीचा हात*

*जनसेवेसाठी*

*थेंब थेंब देऊ*

*त्यांच्या प्राणासाठी*


*रक्ताच्या थेंबात*

*आहे मोठे बळ*

*माणुसकीचा हा*

*विश्वास सबळ*


*सत्कार्य घडते*

*रक्तदानातून*

*मानवधर्म हा*

*घडतो हातून*


*पोहोचते प्रेम*

*नसानसातून*

*मिळे नवाजन्म*

*याच दानातून*


*रक्तदानाचे पुण्य*

*मिळवू या जगी*

*महादान हेच*

*बनू खरे योगी*


Rate this content
Log in

Similar marathi poem from Inspirational