Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Savita Tupe

Fantasy

3  

Savita Tupe

Fantasy

आधार !

आधार !

1 min
219


तू आहेस म्हणून ,

जगावंसं वाटतं.. 

              कधीतरी खुदकन ,

              हसावसं वाटतं.. 

तू जणू माझ्या ,

जीवनाचा शिल्पकार.. 

              तुझ्यासाठी पुनःपुन्हा ,

               घडावंसं वाटतं..

तुझ्यामुळे मिळाली ,

जगण्याची आशा.. 

                भरकटल्या मनाला,

                 एक नवी दिशा..

तू जणू काळोखात ,

मिणमिणता दिवा.. 

                निराश गर्तेतल्या ,

                आशेचा काजवा...

                

तू असा अनामिक ,

आहेस तरी कोण ?

                 ज्याची जीवाला ,

                 लागली रे ओढ..

तूच आहे जणू ,

सर्वस्व माझे.. 

                फक्त तुझ्यासाठीच ,

                जगावंसं वाटतं !


Rate this content
Log in

Similar marathi poem from Fantasy