Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Sukhbir Singh Alagh

Action Inspirational

4  

Sukhbir Singh Alagh

Action Inspirational

ज़िन्दगी

ज़िन्दगी

1 min
237


ज़िन्दगी में अगर सबकुछ मिल जाता 

तो ज़िन्दगी जीने का मज़ा कहाँ आता !


कौन पूछता फिर उस ख़ुदा को 

कौन मंदिर, मस्जिद और गुरूद्वारे जाता !


किसकी तमन्ना होती, फिर कुछ बनने की 

इंसान, मेहनत शब्द का मतलब, कहाँ समझ पाता !


कुछ पाने की तमन्ना ही, 

ज़िन्दगी जीने का मज़ा देती है !


नहीं तो इंसान अब तक, 

ख़ुद ही ख़ुदा बन जाता !


Rate this content
Log in