Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Viral Rawat

Romance Tragedy

4  

Viral Rawat

Romance Tragedy

विरह-वेदना

विरह-वेदना

1 min
24.1K


वो प्रेम विरह से अफ़सुर्दा, बेसुध हो होकर गिरती है

असफ़ार हुआ न प्रियतम का, बस आंस छोड़ना बाकी है


कितने मधुमास बीत गये, जाने ये कौन अज़ाब है

नयनो से नारी के बहता, छल-छल कर चश्म-ए-आब है


वो अकुलाई सी भाग-भागकर, राह निहारा करती है

कभी छत, मुंडेर कभी आंगन से, प्रीतम को पुकारा करती है


विरहा अग्नि में जल-जलकर, वो ख़ुश्क हो चुकी लगती है

ख्वाहिश जीने की त्याग चुकी है, प्राण त्यागना बाकी है।


Rate this content
Log in