Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Neetu Tyagi

Abstract Inspirational

4  

Neetu Tyagi

Abstract Inspirational

तुम हारे क्यों

तुम हारे क्यों

1 min
314


तुमने सीखा केवल जीतना  

पर न सीखा तुमने हारना  


सोचो कुछ अपनी कमियों को  

विचारों कुछ अपनी खामियों  को  


तुम्हें रास्ता पता था तो क्या  

उसपर  चल कर देखा ! 


जीवन जीने के तरीके तुमको आते थे  

उन तरीकों का मोल समझ में आया क्या  


तुम्हें पता था तुम्हें अहम है  

पर अहम को अपना अस्त्र बनाया क्या ?  


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Abstract