Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Neerja Sharma

Inspirational

4  

Neerja Sharma

Inspirational

संकल्प

संकल्प

1 min
18



संकल्प यही

करोना जंग जीतो

दृढ़ निश्चय।


वायरस है

करोना अति भारी

लड़ाई शुरु।


जीतेंगे हम 

नहीं मानेंगे हार

पूरी तैयारी ।


हाथों को धोना

बाहर नहीं जाना 

मास्क लगाना ।


दूरियाँ बना

सोशल डिस्टैंसिंग

है अपनाना ।


करोना डर

मन से ही निकाल

बाहर न जा ।


यह कहर

यूँ ही न डर मन

साहस रख।


योग साधक

हैं वे दृढ़ संकल्पी

भारतवासी।


अब ले लिया 

अटूट संकल्प भी 

जीत जाएँगे।


आत्मविश्वास

प्रभु पर विश्वास

संकल्प पूर्ण।



Rate this content
Log in