Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Lokeshwari Kashyap

Inspirational

3  

Lokeshwari Kashyap

Inspirational

स्लोगन

स्लोगन

1 min
133


1.

दिवस आजादी का पाने, लाखों देशभक्त मुस्कुराकर फांसी पर झूल गये l

कुछ लोगो को बस गाँधी याद रहें, बाकि को भूल गये l


2.

स्वतंत्रता का यह है पावन अवसर

स्वतंत्रता का जश्न मनाएंगे मिलकर l


3.

आओ मिलकर आजादी का पर्व हम मनाते है l

शहीदो के सम्मान में गर्व से सर झुकाते है l


4.

यह आजादी हमको प्राणो से भी प्यारी है l

इसकी खातिर पुरखों नें अपनी जान गवाई है l


5.

स्वतंत्रता दिवस का करें सब सम्मान l

नमन शहीदों को करें छोड़ कर अभिमान l



Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Inspirational