Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Dhirendra Panchal

Abstract

4  

Dhirendra Panchal

Abstract

रामे क बरखा ह रामे क छाता

रामे क बरखा ह रामे क छाता

1 min
384


पटरा पे चदरा बिछाय जालें सुती।

खाए के नून भात मरचा आ रोटी।

जिनिगी गरीब के अस होरहा भुजाता।

त रामे क बरखा ह रामे क छाता।।


मजूरे क देह मेह मारेला तान के।

सेतिहा क हइये बा जांगर किसान के।

पांजर में कांकर फंसाव ना दुखाता।

त रामे क बरखा ह रामे क छाता।।


मंडी भइल गोलबंदी बुझाता।

साहब के लासा लगइहें सुजाता।

आई बवंडर का करबा बिधाता।

त रामे क बरखा ह रामे क छाता।।


अरहर के दाल गेंहू सरसो के दाम हो।

भागल अकाश भइल मड़ई निलाम हो।

रावण के राज में का खईबा पराठा।

त रामे क बरखा ह रामे क छाता।।


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Abstract