Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

S Ram Verma

Romance

3  

S Ram Verma

Romance

पर तुम कहाँ हो !

पर तुम कहाँ हो !

1 min
276



भींगी-भींगी रुत है 

भींगे-भींगे शब्द है 

भींगी-भींगी रात है 

पर तुम कहाँ हो ?

भींगे-भींगे भाव है 

भींगे-भींगे होंठ है 

भींगा-भींगा स्पर्श है  

पर तुम कहाँ हो ?

भींगी-भींगी आहट है 

भींगी-भींगी गुनगुनाहट है  

भींगे-भींगे ज़ज़्बात है 

पर तुम कहाँ हो ?

भींगी-भींगी सी तुम हो

भींगा-भींगा सा मैं हूँ  

भींगा-भींगा सा आलम है 

पर तुम कहाँ हो  


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Romance