Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Padma Verma

Inspirational

3  

Padma Verma

Inspirational

नववर्ष

नववर्ष

1 min
160


इस नववर्ष में 

सूर्य की किरणों सी,

मिलती रहे दुआएं सभी को ,

हर कोई स्वस्थ और मस्त रहे,

हौसलों से बुलन्द रहे,

गुलाब की भांति ,

कांटों में भी खिलते रहे ,

न रहे किसी से गिला शिकवा,

न रहे आपस में गाॅंठ ,

हॅंसी , खुशी की मिले सौगात,

सच हो जाए सबके सपने ,

पूर्ण हो सभी की मनोकामनाऍं

नववर्ष की हार्दिक 

बधाई एवं शुभकामनाएं ....

             

  


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Inspirational